Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rynki hurtowe wprowadzają własne marki

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 15-06-2010, 09:12
Rynki hurtowe wprowadzają własne marki

Wielkopolska Gildia Rolno-Ogrodnicza rozpoczęła promocję własnego znaku towarowego Produkty z WGRO. Akcja nakierowana jest na dystrybucję. Władze WGRO pomagają operatorom Gildii, dostawcom owoców i warzyw oraz sprzedawcom promować ich produkty. Zawierają porozumienia ze sklepami detalicznymi, które je oferują i odpowiednio eksponują - czytamy w Rzeczpospolitej.

Wielkopolski rynek namówił do uczestniczenia w akcji 300 sklepów z Wielkopolski, które otrzymują różne gadżety ze znakiem WGRO i szkolenia dla pracowników. Gildia zapewnia również promocję znaku w mediach oraz na targach i wystawach.

Jak informuje Rzeczpospolita łódzki rynek hurtowy Zjazdowa też myśli o wprowadzeniu własnego znaku towarowego, ale najpierw chce się uporać z inwestycjami w poprawę infrastruktury .

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH