REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rynki hurtowe wprowadzają własne marki

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 15-06-2010, 09:12
Rynki hurtowe wprowadzają własne marki

Wielkopolska Gildia Rolno-Ogrodnicza rozpoczęła promocję własnego znaku towarowego Produkty z WGRO. Akcja nakierowana jest na dystrybucję. Władze WGRO pomagają operatorom Gildii, dostawcom owoców i warzyw oraz sprzedawcom promować ich produkty. Zawierają porozumienia ze sklepami detalicznymi, które je oferują i odpowiednio eksponują - czytamy w Rzeczpospolitej.

REKLAMA

Wielkopolski rynek namówił do uczestniczenia w akcji 300 sklepów z Wielkopolski, które otrzymują różne gadżety ze znakiem WGRO i szkolenia dla pracowników. Gildia zapewnia również promocję znaku w mediach oraz na targach i wystawach.

Jak informuje Rzeczpospolita łódzki rynek hurtowy Zjazdowa też myśli o wprowadzeniu własnego znaku towarowego, ale najpierw chce się uporać z inwestycjami w poprawę infrastruktury .

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH