Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Śliwka będzie promowana w ramach unijnej kampanii

  • Autor: FAMMU/FAPA
  • Data: 26-06-2012, 14:46

Z pierwszym dniem lata do kampanii promującej zdrowe odżywianie wśród unijnych dzieci - kampanii "Mr Fruitness", o której wspominaliśmy niejednokrotnie w naszych raportach, dołączył nowy owoc, który zdaniem unijnych ekspertów zdecydowanie kojarzy się z produktem letnim. Śliwka, bo o niej mowa, będzie przez cały okres letni promowana przez tego dziecięcego bohatera - "Mr Fruitness-a" jako owoc pełen walorów odżywczych, smaczny i kolorowy - informuje FAMMU/FAPA.

Przede wszystkim kampania skupi się na walorach odżywczych, a do dzieci ma trafić przekaz, iż to właśnie śliwka jest świetnym "regeneratorem" sił po letnim wysiłku fizycznym.

Przypomnijmy, iż trwająca od kilku lat unijna kampania "Fruitness, enjoy it" objęła do tej pory wsparcie dla takich owoców jak gruszki, brzoskwinie, nektarynki czy kiwi i śliwki, a swoim terenem promocji między innymi Niemcy, Austrię, Polskę, Wielką Brytanię czy Szwecję.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH