Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

SmakMak: W 2018 roku rozwinęliśmy gamę surówek i przekąsek warzywnych

- Największą inwestycją 2018 roku było dla nas wprowadzenie na rynek subbrandu SmakMak Fresh i w związku z tym całej gamy produktów dopełniających naszą stałą ofertę produktów dedykowanych do obiadu. Tym samym firma dysponuje kompleksową ofertą dań obiadowych i przekąsek dla naszych klientów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK.

SmakMak: W 2018 roku rozwinęliśmy gamę surówek i przekąsek warzywnych
Tomasz Średziński, dyrektor zarządzający firmy SmakMAK, fot. SmakMAK

Tomasz Średziński wskazuje, że 2018 rok był dla firmy niezwykle ważny przede wszystkim ze względu na powołanie do życia nowego subbrandu SmakMak Fresh.

- Tym samym zrealizowany został jeden z naszych celów strategicznych związanych z zapewnieniem kompleksowej oferty dań oraz dodatków do obiadu; w tym przypadku chodzi o segment surówek i produktów ze świeżych warzyw. Inne, równie ważne obszary naszej aktywności to dbałość o stabilny rozwój firmy poprzez utrzymanie dynamiki wzrostu sprzedaży oraz dostosowanie infrastruktury zwłaszcza produkcyjnej do coraz większej skali naszego biznesu - dodaje.

Dyrektor zarządzający firmy SmakMak dodaje, że inwestycje w firmie w 2018 roku były konsekwencją przyjętych wczesnej celów strategicznych.

- Największą inwestycją było wprowadzenie na rynek subbrandu SmakMak Fresh i w związku z tym całej gamy produktów dopełniających naszą stałą ofertę produktów dedykowanych do obiadu. Tym samym firma dysponuje kompleksową ofertą dań obiadowych i przekąsek dla naszych klientów. Na szczególną uwagę zasługuje nasza wschodząca gwiazda – marka przekąsek warzywnych „Chrrup & Goo!” idealnie wpisująca się w trendy rynkowe oraz znacznie poszerzająca naszą dotychczasową grupę docelową. Ponadto, w segmencie flaczków chłodzonych, w którym jesteśmy niekwestionowanym liderem wprowadziliśmy na rynek naszą „najjaśniejszą gwiazdę” czyli flaczki z parmezanem i grzybami 700 g. To udane połączenie bardzo tradycyjnego produktu z nieco szerszym, odważniejszym spojrzeniem na tę kategorię - dodaje.

Średziński wskazuje, że choć w mijającym roku SmakMak z powodzeniem skupił się przede wszystkim na modelowaniu portfela marek i produktów w kontekście ich relacji oraz komplementarności w kluczowych obszarach aktywności firmy, do roku 2019 firma przygotowuje się nieco inaczej.

- Według naszej oceny przyszły rok będzie zdecydowanie trudniejszym rokiem od obecnego pod kątem sytuacji gospodarczej co może oznaczać, że problemy, które obecnie mają firmy, mogą stać się jeszcze większe. Dodatkowo obciążanie firm wyższymi podatkami, problemy ze znalezieniem odpowiednich kadr, wzrost kosztów działalności spowoduje, że przyszły rok będzie rokiem zgoła odmiennym od pozytywnie kończącego się roku 2018. Co za tym idzie, z tym większą pieczołowitością planujemy i przygotowujemy się do działania. Nasze główne cele taktyczne to: ekspansja eksportu, dalszy rozwój brandu SmakMak, wzmocnienie potencjału produkcyjnego poprzez większą automatyzację produkcji i optymalizację kosztów - dodał.

Jak na firmę SmakMak wpłynie wzrost cen energii?

- Kroki, które możemy podjąć są bardzo ograniczone, wręcz zmuszeni jesteśmy do zaakceptowania nowych cen od 2019 r. Jesteśmy pewni, że konsumenci odczują w znaczący sposób tę zmianę. Wzrost cen prądu wraz z obecną podwyżką np. cen paliw, zapewne spowoduje gwałtowną podwyżkę cen produktów - nie ukrywa Średziński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

SmakMak RSS ALERT    /    Tomasz Średziński RSS ALERT    /    dania gotowe 2018 RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    flaki RSS ALERT    /    surówki RSS ALERT    /    ceny energii RSS ALERT    /    przekąski 2018 RSS ALERT    /    dania obiadowe RSS ALERT    /    warzywa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.151.77
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.