Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Soki i przeciery dla dzieci mają nową konkurencję. Na polski rynek wkraczają musy GoGo Squeez

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-06-2012, 14:36
Soki i przeciery dla dzieci mają nową konkurencję. Na polski rynek wkraczają musy GoGo Squeez
Musy owocowe w zakręcanych saszetkach to nowa kategoria na polskim rynku

Francuska Grupa MOM, w której skład wchodzi przetwórca warzyw i owoców Materne, we współpracy Polską Grupą Dystrybucyjną Navo, wprowadzają na polski rynek innowacyjny produkt - dedykowany dla dzieci mus owocowy w zakręcanych saszetkach GoGo Squeez. Tym samym tworzy się nowa kategoria produktów, które mają konkurować z sokami i przecierami dla dzieci takich marek, jak Kubuś, Leon czy Pysio.

Grupa MOM i Materne, po sukcesie produktu we Francji (marka ojczysta Pom' Potes), rozszerzyły pole działania o takie kraje jak USA, Kanada czy Hiszpania. W 2012 r. produkt trafi nie tylko na rynek polski, ale i rosyjski. 2013 rok to plany ekspansji do Brazylii i Japonii.

- Polski rynek ma ogromny potencjał w regionie Europy Wschodniej - jest drugi co do wielkości (po Rosji). Wyniki badań pokazały, że Polska ze względu na rosnący popyt na zdrowsze i wygodniejsze  spożyciu produkty, jest krajem, w którym produkty GoGo Squeez mają duży potencjał rynkowy. Dlatego to właśnie Polska jest jednym z krajów, w których firma Materne postanowiła wprowadzić swoje produkty w kwietniu 2012 roku i tym samym rozpocząć proces budowania silnej pozycji działaniami krótko- i średnioterminowymi - powiedziała Guergana Spassova, MOM CEE Area Manager.

Jak dodała przedstawicielka firmy, potencjał ten oznacza się tym, że mimo, iż Polska jest w grupie liderów w produkcji warzyw i owoców w Europie, a spożycie tego typu produktów jest niewielkie porównując inne rynki (55 kg zjedzonych owoców i warzyw przez jednego Polaka vs. 85 kg - przez obywatela UE). Tymczasem - z drugiej strony - widoczne jest duże porównywalne spożycie soków.

Produkt dedykowany jest matkom i dzieciom w wieku szkolnym oraz aktywnym kobietą. Za wyborem produktu ma przemawiać m.in. brak konserwantów, wygoda spożywania owoców i warzyw, które są rekomendowane przez żywieniowców (jedna saszetka musu to jedna z pięciu porcji owoców).

W czteroletniej strategii rynkowej dla marki zawarte są m.in.: budowa kategorii musów owocowych w zakręcanych saszetkach i zajęcie pozycji jej lidera oraz silna dystrybucja.

Musy GoGo Squeez w pojedynczych porcjach (90 g) lub pakowane po cztery saszetki dostępne są w naszym kraju w: sieciach handlowych (Tesco, Kaufland, Auchan, Carrefour, Piotr i Paweł) oraz tradycyjnym handlu przy pomocy hurtowni Metro Group, kioskach, stacjach benzynowych oraz placówkach HoReCa, w tym jako dodatek do zestawu Happy Meal w restauracjach McDonalds (od września 2012 r.). Ponadto - jak tłumaczą przedstawiciele zajmującej się dystrybucją grupy Navo - po zbudowaniu ogólnodostępności marki, planowane są działania w nowych kanałach, np. w sektorze vendingu.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • anamama 07-10-2013, 14:51:
Całkiem niezłe.Smak prazonych jabłek.
Bez polepszaczy samku więc dla niektórych przezwyczajonych do chemii niezjadliwe.,,,Mi smakuje .
  • oooko 20-11-2012, 15:40:
Tragedia totalna... Gówno bez smaku. Ozdradzam zakup.
  • boo! 18-08-2012, 22:47:
dobre gówno

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH