REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Spiżarnia stawia na sprzedaż on-line i dystrybucję w sieciach

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-02-2010, 13:38

Firma Spiżarnia z Warszawy zrezygnowała z prowadzenia punktu w stołecznym centrum handlowym Promenada. - Koncentrujemy się na sprzedaży produktów przez sklep internetowy oraz dzięki ich dystrybucji w sieciach delikatesowych, takich jak Bomi czy Piotr i Paweł - mówi Beata Martynowska, właścicielka firmy.

REKLAMA

Wybór delikatesów na dystrybutorów produktów marki nie jest przypadkowy. - Naszą ofertę kierujemy właśnie do ich klientów - nieco bardziej zamożnych, zwracających uwagę na jakość wybieranych produktów - dodaje Beata Martynowska.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery,
miody pitne itp.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH