Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Spiżarnia stawia na sprzedaż on-line i dystrybucję w sieciach

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-02-2010, 13:38

Firma Spiżarnia z Warszawy zrezygnowała z prowadzenia punktu w stołecznym centrum handlowym Promenada. - Koncentrujemy się na sprzedaży produktów przez sklep internetowy oraz dzięki ich dystrybucji w sieciach delikatesowych, takich jak Bomi czy Piotr i Paweł - mówi Beata Martynowska, właścicielka firmy.

Wybór delikatesów na dystrybutorów produktów marki nie jest przypadkowy. - Naszą ofertę kierujemy właśnie do ich klientów - nieco bardziej zamożnych, zwracających uwagę na jakość wybieranych produktów - dodaje Beata Martynowska.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery,
miody pitne itp.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH