Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Sprzedaż Grupy Nestle wzrosła w 2010 r. o 6,2 proc.

Koncern Nestle zanotowała w 2010 r. 6,2-proc. organiczny wzrost sprzedaży do 109,7 mld CHF, co oznacza 4,6-proc. realnego wewnętrznego wzrostu. Zysk netto Grupy był na poziomie 34,2 mld CHF.

Sprzedaż Grupy Nestle wzrosła w 2010 r. o 6,2 proc.
Paul Bulcke, CEO Nestlé

W przypadku działalności kontynuowanej sprzedaż Nestle wyniosła 104,6 mld CHF, co oznacza organiczny wzrost o 6,0 proc. Grupa zanotowała wzrost udziałów w rynku we wszystkich regionach i kategoriach na całym świecie.

W przypadku żywności i napojów Nestle zanotowało wzrosty udziałów w rynku we wszystkich kategoriach i regionach. Organiczny wzrost na rynkach wschodzących wyniósł 11,5 proc., co jak twierdzą władze koncernu podkreśla coraz większą rolę, którą te kategorie będą odgrywać w przyszłości. Organiczny wzrost żywności i napojów w obu Amerykach to 5,7 proc., w Europie 3,7 proc. i 10,2 proc. w Azji, Oceanii i Afryce.

Szwajcarski gigant żywnościowy, koncern Nestle, poinformował, że silny popyt na rynkach rozwijających się zrekompensował firmie rosnące ceny półproduktów i surowców, czyli mleka, kakao, kawy, cukru i zbóż.

- Rok 2010 był kolejnym okresem silnego wzrostu naszej firmy. Zwiększyliśmy inwestycje w nasze marki, działania operacyjne i ludzi. Nadal chcemy zwiększać efektywność i skuteczności zarówno w krajach rozwiniętych, jaki na rynkach wschodzących, chcemy równocześnie przyspieszyć rozwój innowacji. W 2011 r. będziemy kontynuować tempo rozwoju, jesteśmy dobrze przygotowany do stawienia czoła m.in. problemom związanym z rosnącymi cenami surowców - mówi Paul Bulcke, CEO Nestlé.

Według szefa Grupy w 2011 r. Nestle może osiągnąć wzrost organiczny na poziomie 5-6 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paul Bulcke RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Polak 2011-02-21 12:51:12
    Nestle podaje wyniki w Ameryce, Azji, Oceanii i Afryce. A jak wygląda wzrost sprzedaży w Polsce?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.