Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Stollimpex: Polski konsument jest konserwatywny jeśli chodzi o przyprawy (wywiad)

- W roku 2019, w efekcie prac prowadzonych w 2018 r., planujemy wejście na rynek detaliczny FMCG w kategorii premium. Nasze działania w tym kierunku rozpoczniemy w oparciu o sprzedaż e-commerce - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Małecki, pełnomocnik spółki Stollimpex, która produkuje przyprawy dla gastronomii.

Stollimpex: Polski konsument jest konserwatywny jeśli chodzi o przyprawy (wywiad)
Piotr Małecki, pełnomocnik spółki Stollimpex/ fot. mat. prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 07-01-2019, 15:21

PS.pl: Jaka jest historia firmy Stollimpex?

Piotr Małecki: Spółka Stollimpex została założona w 1990 roku z inicjatywy Róży Stoleckiej, specjalisty ds. żywności z sięgającym blisko 60-letnim doświadczeniem. Zdobyła je zajmując między innymi kluczowe z punktu widzenia jakości i bezpieczeństwa żywności stanowiska w firmach spożywczych oraz jednostkach państwowych. Własną działalność rozpoczęła bezpośrednio po zmianach ustrojowych w Polsce. Od samego początku kierowana przez nią firma skupiała się na działalności B2B w zakresie opracowania i produkcji dodatków dla przemysłu spożywczego. Pod koniec lat 90. oferta firmy rozszerzyła się o szeroką gamę przypraw sypkich i marynat dla gastronomii.

Obecnie produkty spółki można nabyć pod markami Stoll, Stoll PROchef! oraz markami własnymi. Firma dysponuje wykwalifikowanym personelem oraz nowoczesnym zakładem produkcyjnym, spełniającym wysokie standardy w zakresie jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności. W ramach działań rozwojowych stworzono również dział R&D, w którego skład wchodzi między innymi profesjonalnie wyposażone Studio Kulinarne. Umożliwia to tworzenie, testowanie i weryfikację produktów firmy w optymalnych warunkach we współpracy z zawodowymi kucharzami. Wiarygodność firmy oraz marek Stoll oraz Stoll PROchef! w zakresie dostaw produktów dla gastronomii, podparta jest współpracą z najlepszymi szefami kuchni. 

Jaki jest polski konsument, jaki ma smak i potrzeby? 

W kontekście przypraw najpopularniejsze w Polsce są te, które kojarzą się z tradycyjnymi polskimi daniami. Jest na to jest twardy dowód w postaci zestawień sprzedaży. Pod tym względem odnoszę wrażenie, że nasze społeczeństwo jest statystycznie dość konserwatywne. Inną kwestią jest fakt, że sporo z tych dań podlega modyfikacjom i wzbogacaniu o elementy innych tradycji kulinarnych.

Jaki był dla Państwa firmy 2018 r.?  Co było największym wyzwaniem dla firmy, proszę również powiedzieć o sukcesach?

Rok 2018 to był dla nas przede wszystkim czas intensywnego rozwoju w zakresie rozbudowy parku maszynowego oraz realizacji innowacyjnych projektów, które uzyskały wsparcie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Realizowaliśmy je z myślą o podniesieniu konkurencyjności oraz atrakcyjności wizualnej produktów.

więcej informacji:

Piotr Małecki RSS ALERT    /    Stolimpex RSS ALERT    /    przyprawy RSS ALERT    /    Stoll RSS ALERT    /    Stoll PROchef! RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • ww 2019-01-09 09:21:11
    wieszczę wam klapę- durna moda klasa premium aby od jeleni wyciągnąc kasę
    • Kasia 2019-02-20 17:03:33
      Pokaż co sam zrobiłeś wróżbito "ww"?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.126.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.