Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stworzenie marek jabłek nie musi być wcale takie trudne?

  • Autor: www.sadyogrody.pl
  • Data: 20-11-2015, 12:28
Stworzenie marek jabłek nie musi być wcale takie trudne?
Konsorcjum Appolonia stara się wypromować jabłka tej właśnie marki, która ma się kojarzyć z Polską; fot. shutterstock.com

- Wypromowanie na rynku marek jabłek nie musi być wcale takie trudne - mówi w wywiadzie dla serwisu www.sadyogrody.pl, Michał Lachowicz, prezes konsorcjum grup producenckiej Appolonia oraz szef grupy La-Sad.

Zdaniem Michała Lachowicza, trudno jest w ogóle promować marki produktów spożywczych. - Jabłka jeszcze różnią się kolorem, odmianą, wielością, ale takie np. mleko jest białym płynem, a jednak udało się stworzyć w tym sektorze rozpoznawalne brandy, za którymi stoją obietnice jakości. Dlatego stworzenie marek jabłek nie musi być wcale takie trudne, ale wiem, że przed nami jest ogrom pracy do wykonania - komentuje prezes konsorcjum Appolonia, które stara się wypromować jabłka tej właśnie marki, która ma się kojarzyć z Polską.

- Sieci handlowe w Polsce mają bardzo wyśrubowane normy jakościowe. I to co im się dostarcza to owoce naprawdę wysokiej jakości. Ale wiele z nich nie szanuje owoców w wewnętrznej dystrybucji. 

Ale – z drugiej strony – nie dziwię się dostawcom, że im się nie opłaca walczyć z sieciami o zachowanie norm. Bo im bardziej one nie dbają o owoce, tym częściej będą im się psuły, więc szybciej będą zamawiać nowe dostawy. Ponadto owoce dostarczane do sieci są brandowane własnym logo marketu, więc dostawcy nie tracą na wizerunku - komentuje Michał Lachowicz.

Dodaje, że w przypadku dostarczania owoców markowych jest inaczej – dostawca odpowiada nie przed siecią, ale bezpośrednio przed klientem końcowym.

Czytaj więcej na www.sadyogrody.pl!

Appolonia to zrzeszenie sadownicze z okolic Grójca. To nie tylko potężna firma handlowa (prawdopodobnie trzecia pod względem wielkości w UE), ale także marka polskich jabłek, którą chcą wykreować takie grupy, jak: Sadeks, Polsad, Twój Owoc, Applex oraz La Sad. Konsorcjum Appolonia – oprócz grup-założycieli – zrzesza 19 podmiotów z czterech województw. Jest także platformą wymiany informacji jej członków oraz wzajemnej pomocy prawnej i administracyjnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH