REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Stworzenie marek jabłek nie musi być wcale takie trudne?

  • Autor: www.sadyogrody.pl
  • Data: 20-11-2015, 12:28
Stworzenie marek jabłek nie musi być wcale takie trudne?
Konsorcjum Appolonia stara się wypromować jabłka tej właśnie marki, która ma się kojarzyć z Polską; fot. shutterstock.com

- Wypromowanie na rynku marek jabłek nie musi być wcale takie trudne - mówi w wywiadzie dla serwisu www.sadyogrody.pl, Michał Lachowicz, prezes konsorcjum grup producenckiej Appolonia oraz szef grupy La-Sad.

REKLAMA

Zdaniem Michała Lachowicza, trudno jest w ogóle promować marki produktów spożywczych. - Jabłka jeszcze różnią się kolorem, odmianą, wielością, ale takie np. mleko jest białym płynem, a jednak udało się stworzyć w tym sektorze rozpoznawalne brandy, za którymi stoją obietnice jakości. Dlatego stworzenie marek jabłek nie musi być wcale takie trudne, ale wiem, że przed nami jest ogrom pracy do wykonania - komentuje prezes konsorcjum Appolonia, które stara się wypromować jabłka tej właśnie marki, która ma się kojarzyć z Polską.

- Sieci handlowe w Polsce mają bardzo wyśrubowane normy jakościowe. I to co im się dostarcza to owoce naprawdę wysokiej jakości. Ale wiele z nich nie szanuje owoców w wewnętrznej dystrybucji. 

Ale – z drugiej strony – nie dziwię się dostawcom, że im się nie opłaca walczyć z sieciami o zachowanie norm. Bo im bardziej one nie dbają o owoce, tym częściej będą im się psuły, więc szybciej będą zamawiać nowe dostawy. Ponadto owoce dostarczane do sieci są brandowane własnym logo marketu, więc dostawcy nie tracą na wizerunku - komentuje Michał Lachowicz.

Dodaje, że w przypadku dostarczania owoców markowych jest inaczej – dostawca odpowiada nie przed siecią, ale bezpośrednio przed klientem końcowym.

Czytaj więcej na www.sadyogrody.pl!

Appolonia to zrzeszenie sadownicze z okolic Grójca. To nie tylko potężna firma handlowa (prawdopodobnie trzecia pod względem wielkości w UE), ale także marka polskich jabłek, którą chcą wykreować takie grupy, jak: Sadeks, Polsad, Twój Owoc, Applex oraz La Sad. Konsorcjum Appolonia – oprócz grup-założycieli – zrzesza 19 podmiotów z czterech województw. Jest także platformą wymiany informacji jej członków oraz wzajemnej pomocy prawnej i administracyjnej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH