Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sześć agencji chce promować polskie jabłka w Chinach

  • Autor: press.pl
  • Data: 21-08-2013, 10:14

Do przetargu na przygotowanie strategii i kreacji kampanii promującej polskie jabłka w Chinach i Egipcie zgłosiły się: DDB Warszawa, Partner of Promotion, Dragon and Eagle i konsorcja firm: Invinity Media i Legend Group, Altermedia i ZenithOptimedia, Ecorys i Media CAP - informuje press.pl.

Budżet kampanii "Europejskie jabłka dwukolorowe" wynosi 5 mln euro (netto). Celem działań informacyjno-promocyjnych jest zwiększenie sprzedaży polskich jabłek na rynku chińskim i egipskim o 5 proc. 

Jak informuje press.pl organizatorem przetargu jest konsorcjum Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz Związku Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH