REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tan-Viet: Chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Zachodniej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2016, 10:47
Tan-Viet: Chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Zachodniej
Po ugruntowaniu pozycji na rynku polskim Tan-Viet chce powalczyć o podniebienia Brytyjczyków. fot. shutterstock

- Poprzez nasze kontakty w największych sieciach handlowych w Wielkiej Brytanii planujemy znaleźć się na głównych, ważnych półkach. Chcemy dotrzeć do Brytyjczyków, którzy lubią i cenią kuchnię azjatycką - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.

REKLAMA

W opublikowanej w kwietniu strategii rozwoju Tan-Viet poinformowano, że spółka chce wzmocnić swoją obecność w Europie Zachodniej. Firma celuje w szczególności w Wielką Brytanię. 

- Już teraz odnosimy korzyści na tym jednym z największych rynków europejskich. Wynikają one nie tylko z dynamicznego rozwoju tego rynku, ale także dużej liczby Polaków zamieszkujących Anglię, Szkocję i Irlandię. Naturalnie, naszą ofertę kierujemy również do innych grup etnicznych, lokując produkty na półkach orientalnych. W realizacji planów sprzedażowych pomóc ma rozpoznawalność marek Tan-Viet, ich wiodąca pozycja rynkowa w wielu krajach Europy Środkowej oraz rozbudowana sieć dystrybucji. - mówi Le Thi Anh Phuong.

Jak dodaje prezes Tan-Viet International, mimo prężnych planów ekspansji na nowe rynki, firma nie zapomina o Azji, a w szczególności Wietnamie, który wciąż zapewnia większość przychodów spółki w tamtym regionie świata.

- W segmencie food Wietnam stanowi około 40 proc. naszych przychodów. Działalność ta prowadzona jest zatem na podobną skalę co w Polsce. Warto wspomnieć, że z sukcesem eksportujemy do Wietnamu między innymi produkty pochodzenia rolniczego. Zamierzamy dalej intensywnie rozwijać się w samym Wietnamie, jak również w innych azjatyckich państwach - mówi prezes zarządu Tan-Viet International.

Le Thi Anh Phuong zwraca uwagę, że produkty Tan-Viet spotykają się z takim samym zainteresowaniem na rynku polskim jak w Wietnamie.

- Rynek wietnamski jest o tyle specyficzny, że znajdujemy się tam praktycznie u źródła wiedzy o kuchni azjatyckiej. Jest to więc konsument znający wiele dań w oryginalnym wydaniu, od podszewki. Dlatego sprostanie jego gustom wymaga ogromnej wiedzy, doświadczenia oraz wielkiego nakładu sił. Jesteśmy w stanie to zrobić dzięki wyspecjalizowanej kadrze - dodaje.

Firma Tan-Viet została założona w 1990 roku przez Tao Ngoc Tu. Tan-Viet International S.A. jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce i Europie produktów marki Vifon oraz właścicielem marek TaoTao, Tokyoto, Polka oraz Ammko. Marka Tao-Tao to lider rynku sosów i makaronów orientalnych, a Vifon to czołowy gracz w kategorii zup błyskawicznych w Polsce oraz w Wietnamie, od 2005 roku również należący do Grupy Tan-Viet. Oprócz rynku polskiego, Tan-Viet jest właścicielem spółek także w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH