Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tan-Viet: Chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Zachodniej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2016, 10:47
Tan-Viet: Chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Zachodniej
Po ugruntowaniu pozycji na rynku polskim Tan-Viet chce powalczyć o podniebienia Brytyjczyków. fot. shutterstock

- Poprzez nasze kontakty w największych sieciach handlowych w Wielkiej Brytanii planujemy znaleźć się na głównych, ważnych półkach. Chcemy dotrzeć do Brytyjczyków, którzy lubią i cenią kuchnię azjatycką - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.

W opublikowanej w kwietniu strategii rozwoju Tan-Viet poinformowano, że spółka chce wzmocnić swoją obecność w Europie Zachodniej. Firma celuje w szczególności w Wielką Brytanię. 

- Już teraz odnosimy korzyści na tym jednym z największych rynków europejskich. Wynikają one nie tylko z dynamicznego rozwoju tego rynku, ale także dużej liczby Polaków zamieszkujących Anglię, Szkocję i Irlandię. Naturalnie, naszą ofertę kierujemy również do innych grup etnicznych, lokując produkty na półkach orientalnych. W realizacji planów sprzedażowych pomóc ma rozpoznawalność marek Tan-Viet, ich wiodąca pozycja rynkowa w wielu krajach Europy Środkowej oraz rozbudowana sieć dystrybucji. - mówi Le Thi Anh Phuong.

Jak dodaje prezes Tan-Viet International, mimo prężnych planów ekspansji na nowe rynki, firma nie zapomina o Azji, a w szczególności Wietnamie, który wciąż zapewnia większość przychodów spółki w tamtym regionie świata.

- W segmencie food Wietnam stanowi około 40 proc. naszych przychodów. Działalność ta prowadzona jest zatem na podobną skalę co w Polsce. Warto wspomnieć, że z sukcesem eksportujemy do Wietnamu między innymi produkty pochodzenia rolniczego. Zamierzamy dalej intensywnie rozwijać się w samym Wietnamie, jak również w innych azjatyckich państwach - mówi prezes zarządu Tan-Viet International.

Le Thi Anh Phuong zwraca uwagę, że produkty Tan-Viet spotykają się z takim samym zainteresowaniem na rynku polskim jak w Wietnamie.

- Rynek wietnamski jest o tyle specyficzny, że znajdujemy się tam praktycznie u źródła wiedzy o kuchni azjatyckiej. Jest to więc konsument znający wiele dań w oryginalnym wydaniu, od podszewki. Dlatego sprostanie jego gustom wymaga ogromnej wiedzy, doświadczenia oraz wielkiego nakładu sił. Jesteśmy w stanie to zrobić dzięki wyspecjalizowanej kadrze - dodaje.

Firma Tan-Viet została założona w 1990 roku przez Tao Ngoc Tu. Tan-Viet International S.A. jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce i Europie produktów marki Vifon oraz właścicielem marek TaoTao, Tokyoto, Polka oraz Ammko. Marka Tao-Tao to lider rynku sosów i makaronów orientalnych, a Vifon to czołowy gracz w kategorii zup błyskawicznych w Polsce oraz w Wietnamie, od 2005 roku również należący do Grupy Tan-Viet. Oprócz rynku polskiego, Tan-Viet jest właścicielem spółek także w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 915) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.