Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tan-Viet: Chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Zachodniej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2016, 10:47
Tan-Viet: Chcemy wzmocnić naszą obecność w Europie Zachodniej
Po ugruntowaniu pozycji na rynku polskim Tan-Viet chce powalczyć o podniebienia Brytyjczyków. fot. shutterstock

- Poprzez nasze kontakty w największych sieciach handlowych w Wielkiej Brytanii planujemy znaleźć się na głównych, ważnych półkach. Chcemy dotrzeć do Brytyjczyków, którzy lubią i cenią kuchnię azjatycką - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.

W opublikowanej w kwietniu strategii rozwoju Tan-Viet poinformowano, że spółka chce wzmocnić swoją obecność w Europie Zachodniej. Firma celuje w szczególności w Wielką Brytanię. 

- Już teraz odnosimy korzyści na tym jednym z największych rynków europejskich. Wynikają one nie tylko z dynamicznego rozwoju tego rynku, ale także dużej liczby Polaków zamieszkujących Anglię, Szkocję i Irlandię. Naturalnie, naszą ofertę kierujemy również do innych grup etnicznych, lokując produkty na półkach orientalnych. W realizacji planów sprzedażowych pomóc ma rozpoznawalność marek Tan-Viet, ich wiodąca pozycja rynkowa w wielu krajach Europy Środkowej oraz rozbudowana sieć dystrybucji. - mówi Le Thi Anh Phuong.

Jak dodaje prezes Tan-Viet International, mimo prężnych planów ekspansji na nowe rynki, firma nie zapomina o Azji, a w szczególności Wietnamie, który wciąż zapewnia większość przychodów spółki w tamtym regionie świata.

- W segmencie food Wietnam stanowi około 40 proc. naszych przychodów. Działalność ta prowadzona jest zatem na podobną skalę co w Polsce. Warto wspomnieć, że z sukcesem eksportujemy do Wietnamu między innymi produkty pochodzenia rolniczego. Zamierzamy dalej intensywnie rozwijać się w samym Wietnamie, jak również w innych azjatyckich państwach - mówi prezes zarządu Tan-Viet International.

Le Thi Anh Phuong zwraca uwagę, że produkty Tan-Viet spotykają się z takim samym zainteresowaniem na rynku polskim jak w Wietnamie.

- Rynek wietnamski jest o tyle specyficzny, że znajdujemy się tam praktycznie u źródła wiedzy o kuchni azjatyckiej. Jest to więc konsument znający wiele dań w oryginalnym wydaniu, od podszewki. Dlatego sprostanie jego gustom wymaga ogromnej wiedzy, doświadczenia oraz wielkiego nakładu sił. Jesteśmy w stanie to zrobić dzięki wyspecjalizowanej kadrze - dodaje.

Firma Tan-Viet została założona w 1990 roku przez Tao Ngoc Tu. Tan-Viet International S.A. jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce i Europie produktów marki Vifon oraz właścicielem marek TaoTao, Tokyoto, Polka oraz Ammko. Marka Tao-Tao to lider rynku sosów i makaronów orientalnych, a Vifon to czołowy gracz w kategorii zup błyskawicznych w Polsce oraz w Wietnamie, od 2005 roku również należący do Grupy Tan-Viet. Oprócz rynku polskiego, Tan-Viet jest właścicielem spółek także w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH