Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tan-Viet: Nie tylko studenci doceniają nasze produkty

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-05-2016, 16:15
Tan-Viet: Nie tylko studenci doceniają nasze produkty
Od 2002 roku siedziba Tan-Viet mieści się w Łęgowie pod Gdańskiem. fot. Tan-Viet

- Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki, coraz więcej podróżują, także do Azji i wyrażają ogromne zainteresowanie wszystkim co nowe i egzotyczne. My staramy się im te doznania kulinarne zapewnić na rodzimym rynku - mówi Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.

Według Tao Ngoc Tu, założyciela i przewodniczącego rady nadzorczej spółki, Polska stała się już za mała dla Tan-Viet. Celem firmy na najbliższe lata jest więc wzmocnienie globalnej ekspansji, m.in. w Azji, ale też na rynkach zachodnich.

- Produkty marek Vifon i Tao Tao są w Polsce niekwestionowanym liderem w kategorii sosów i makaronów orientalnych. Wyniki  badań pokazują, że nasze udziały w tych kategoriach stanowią około 50 proc. Równie mocni jesteśmy w kategorii zup błyskawicznych – jest to wartość około 35 procent rynku - mówi Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.

O tym jak silna w świadomości konsumentów jest pozycja marek należących do Tan-Viet mogą świadczyć...internetowe memy. Jeden z nich przedstawia Tao Ngoc Tu jako człowieka, dzięki któremu "polscy studenci nie głodują". Najbardziej zakorzeniona w świadomości konsumentów marka Vifon to dziś niemal synonim zupy błyskawicznej. 

- Nie można zaprzeczyć, że rzeczywiście nasze zupy cieszą się dużym zainteresowaniem wśród studentów. Cieszymy się, że to właśnie ludzie młodzi, którzy stanowią o przyszłości nie tylko Polski, ale Europy i świata, doceniają nasze produkty. Jednak produkty grupy Tan-Viet to nie tylko zupy błyskawiczne marki Vifon, ale także sosy, makarony i inne dodatki. Grupa odbiorców naszych produktów jest bardzo szeroka - dodaje Le Thi Anh Phoung.

Zdaniem prezes zarządu Tan-Viet International na polskim rynku zauważalny jest silny, pozytywny trend związany z kuchnią orientalną.

- Myślę, że konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i wyrażają ogromne zainteresowanie wszystkim co nowe i egzotyczne. My staramy się im te doznania kulinarne zapewnić na rodzimym rynku - dodaje.

Firma Tan-Viet została założona w 1990 roku przez Tao Ngoc Tu. Tan-Viet International S.A. jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce i Europie produktów marki Vifon oraz właścicielem marek TaoTao, Tokyoto, Polka oraz Ammko. Marka Tao-Tao to lider rynku sosów i makaronów orientalnych, a Vifon to czołowy gracz w kategorii zup błyskawicznych w Polsce oraz w Wietnamie, od 2005 roku również należący do Grupy Tan-Viet. Oprócz rynku polskiego, Tan-Viet jest właścicielem spółek także w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH