Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tan-Viet ogłasza nową strategię: "Polska jest już dla nas za mała"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2016, 11:55
Tan-Viet ogłasza nową strategię:
fot. Tan-Viet

Tan-Viet International S.A., producent i dystrybutor orientalnych makaronów błyskawicznych, sosów, przypraw i makaronów zwykłych w Polsce ogłasza nową strategię rozwoju. Po 26 latach działalności spółka zdecydowała się przekształcić biznes skupiony wokół Polski i Wietnamu w międzynarodową firmę posiadającą mocno zdywersyfikowane przychody z ponad 60 krajów i 4 kontynentów.

Pierwszym z filarów rozwoju Tan-Viet mają być rynki europejskie.

Spółka planuje przyspieszyć rozszerzanie swojego portfela produktów o nowe pozycje smakowe oraz kategorię dań gotowych. Firma przekonuje, że w realizacji tych planów pomóc ma rozpoznawalność marek Tan-Viet, ich wiodąca pozycja rynkowa w wielu krajach Europy Środkowej oraz rozbudowana sieć dystrybucji.

Drugą kluczową inicjatywą w ramach pierwszego filaru jest wzmocnienie obecności spółki w Europie Zachodniej. Firma celuje w szczególności w Wielką Brytanie. Na tym jednym z największych rynków europejskich spółka już teraz odnosi ona korzyści wynikające z jego rozwoju i dużej liczby Polaków zamieszkujących Anglię, Szkocję i Irlandię.

Jeśli chodzi o Azję dla Tan-Viet wciąż kluczowy pozostanie rynek wietnamski, na którym oparta jest większość przychodów azjatyckich spółki. W wyniku wzmocnienia kategorii produktów noodli pszennych oraz rozbudowy sieci dystrybucyjnej, opartej o nowy zakład produkcyjny na północy Wietnamu (obecnie spółka posiada fabrykę na południu), Tan-Viet planuje kilkukrotnie zwiększyć przychody na tym rynku, w czym mają pomóc wzrost dzietności i bogacenie się wietnamskiego społeczeństwa.

Mając na uwadze posiadane doświadczenie i obecność Tan-Viet na Kubie od 2002 roku, a także wykorzystując część nowych mocy produkcyjnych w północnym Wietnamie spółka planuje w większym stopniu niż dotychczas zaznaczyć swoją obecność na rynkach amerykańskich. Biorąc pod uwagę wyraźny podział między rozwinięte kraje Ameryki Północnej (USA i Kanadę) oraz rosnące gospodarki Ameryki Środkowej i Południowej, plany ekspansji dzielą się na dwie inicjatywy.

Wejście do krajów rozwiniętych ma bardziej charakter „kropli w morzu”, gdyż zaledwie niewielki udział w tak dużych rynkach będzie stanowił istotną pozycję przychodów dla spółki. Natomiast ekspansja na rynkach rozwijających się, wykorzystując doświadczenia zebrane w Polsce i na Kubie, dąży do uzyskania pozycji lidera lub też istotnej pozycji rynkowej w poszczególnych krajach.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH