Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tan-Viet: Polacy chętnie wykorzystują nasze produkty w tradycyjnych daniach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-06-2016, 15:12
Tan-Viet: Polacy chętnie wykorzystują nasze produkty w tradycyjnych daniach
Jedną z nowości produktowych Tan-Viet będą dania typu 'lunch box' z mięsem oraz ryżem instant. fot. shutterstock

- Chcemy zapewnić konsumentowi dostęp do maksymalnie różnorodnej oferty. Będziemy sukcesywnie rozszerzali portfolio naszych wiodących marek: Vifon i Tao Tao - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.

Jak mówi prezes zarządu Tan-Viet, producent prowadzi wzmożone działania nad innowacyjnymi produktami.

- Niebawem w sklepach pojawi się absolutna nowość: bezglutenowe i niskokaloryczne Noodle Konjac – świetny dodatek do różnego rodzaju dań oryginalnie wywodzący się z Azji, a sukcesywnie zyskujący ogromną popularność w Europie Zachodniej - dodaje Le Thi Anh Phuong.

Pod marką Vifon pojawi się nowa odsłona gamy Lunch Box – dań w charakterystycznym pudełku typu „take-away” z mięsem oraz ryżem instant. Tan-Viet chce zaproponować konsumentom typowo orientalne smaki: "kurczak w stylu tajskim" i "wołowina 5 smaków".

Nowością będą także zupy bezglutenowe w papierowym kubku. W recepturze znajdą się m.in. całe krewetki.

- Szeroką gamę produktów stworzyliśmy z myślą o różnorodnym konsumencie. Nie skupiamy się tylko na jednej, określonej grupie. Staramy się działać kompleksowo, by osiągnąć synergię na rozmaitych płaszczyznach. Konsumentami naszych produktów jest przecież zarówno młodzież, fani kuchni tajskiej czy japońskiego sushi, ale także osoby dojrzałe, które chętnie wykorzystują nasze produkty nawet w przypadku kuchni bardziej tradycyjnej, polskiej - mówi Le Thi Anh Phuong.

Jak dodaje prezes zarządu Tan-Viet International, w trakcie swojej ponad 25-letniej działalności firma nawiązała współpracę ze wszystkimi sieciami handlowymi obecnymi na rynku polskim.

- Nasze produkty można dzisiaj znaleźć w wielu sieciach, takich jak: Biedronka, Auchan, Tesco, Carrefour, Makro, Selgros, SCA PR, Żabka, Polomarket, Netto, Piotr i Paweł, Alma, Leclerc, Stokrotka. Najważniejszy jest dla nas ciągły rozwój, dlatego na bieżąco staramy się z sukcesem poszerzać zasięg dystrybucji. Na tym etapie rozwoju przedsiębiorstwa odbywa się on na kolejnych rynkach światowych - dodaje Le Thi Anh Phuong.

Firma Tan-Viet została założona w 1990 roku przez Tao Ngoc Tu. Tan-Viet International S.A. jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce i Europie produktów marki Vifon oraz właścicielem marek TaoTao, Tokyoto, Polka oraz Ammko. Marka Tao-Tao to lider rynku sosów i makaronów orientalnych, a Vifon to czołowy gracz w kategorii zup błyskawicznych w Polsce oraz w Wietnamie, od 2005 roku również należący do Grupy Tan-Viet. Oprócz rynku polskiego, Tan-Viet jest właścicielem spółek także w Niemczech, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH