Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tarsmak notuje wzrosty sprzedaży. Będą nowe inwestycje

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-08-2014, 13:22
Tarsmak notuje wzrosty sprzedaży. Będą nowe inwestycje
Wiesław Sarad, dyrektor handlowy firmy Tarsmak (fot. mat.pras.)

Poziom nakładów inwestycyjnych, jakie zaplanowaliśmy na rok bieżący, jest znacznie wyższy w porównaniu do lat ubiegłych. Sukcesywne wzrosty sprzedaży i plany dalszego rozwoju stymulują nowe potrzeby i większe nakłady - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Sarad, dyrektor handlowy firmy Tarsmak.

Jeszcze pod koniec roku ubiegłego w Tarsmaku zapadły decyzje o nowych inwestycjach, m.in. w zakup nowych linii technologicznych i wdrożenie kolejnych systemów zarządzania jakością. - Na rok bieżący zaplanowane są inwestycje w infrastrukturę zakładu. Zakupiliśmy kolejną linię do produkcji sosów i majonezów oraz nową linię do indukcyjnego zabezpieczania produktów - wskazuje Wiesław Sarad. - Kolejną inwestycją rozpoczętą w roku bieżącym jest przyzakładowa oczyszczalnia ścieków. Zgodnie z ubiegłorocznymi planami, w maju bieżącego roku wdrożyliśmy standard zarządzania jakością BRC - dodaje.

Z początkiem nowego roku w Tarsmaku zacznie funkcjonować nowy program, obsługujący wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. - Równolegle zaplanowana jest wymiana infrastruktury sieciowej i wdrożenie monitoringu całości zakładu. Wszystkie te inwestycje przyczyniają się do wzrostu konkurencyjności naszej firmy oraz umożliwiają nam wejście na nowe rynki - podkreśla dyrektor handlowy firmy Tarsmak. - Z jednej strony inwestycje są koniecznością, aby sprostać oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego rynku i konsumentów, z drugiej strony są formą przygotowania na gorszy okres koniunktury rynkowej, który, miejmy nadzieję, szybko nie nastąpi - zaznacza.

Zapytany o wielkość nakładów przeznaczanych corocznie na inwestycje w Tarsmaku, Sarad odpowiada: - Wielkość nakładów na inwestycje jest w naszym przedsiębiorstwie proporcjonalna do wzrostu sprzedaży i produkcji. Rozwój nowych rynków i sukcesywne wzrosty sprzedaży wymagają wdrożenia nowych rozwiązań, zapewnienia powierzchni magazynowych i produkcyjnych, sukcesywnego zwiększania potencjału produkcyjnego, rozwiązań logistycznych i odpowiedniej komunikacji z rynkiem.

- W okresie ostatnich pięciu lat, w porównaniu do lat wcześniejszych, możemy mówić o bardzo wyraźnym wzroście nakładów na rozwój infrastruktury zakładu i technologii. Wystąpił kilkakrotny wzrost w tej sferze i kolejne lata zapowiadają utrzymanie tego trendu - zapowiada dyrektor Tarsmaku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nie ceper 06-01-2016, 17:06:
Nie wiem jak w pozostałych częściach Polski ale w Nowym Targu i okolicach prawie w każdym sklepie widać ich produkty !
I bardzo dobrze bo mi smakują! Sam mam pensjonat i używam ich produktów !

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.