Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco stawia na polskie jabłka

  • Autor: pr, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2013, 13:37

Sieć Tesco rusza z nową kampanią promującą polskie jabłka. Jej twarzą będzie Robert Makłowicz.

Mimo iż Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej, a trzecim na całym świecie, w ciągu roku przeciętny Polak zjada ich zaledwie ok. 12 kg (dane za 2011 rok). Tesco z początkiem marca wspólnie z Robertem Makłowiczem postanowiło przypomnieć swoim klientom o bogactwie smaków i gatunków najpopularniejszych polskich owoców.

Oferta Tesco składa się w 95% z jabłek od polskich dostawców m.in. z Grójca, Łącka, okolic Lublina, czy Włocławka . Na półkach sklepów klienci znajdą oprócz najpopularniejszych w Polsce odmian jak Szampion czy Gala, również te o bardziej egzotycznych nazwach jak Mutsu czy Red Janaprince - pojawiające się sezonowo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH