Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever kontynuuje wyprzedaż swoich marek spożywczych

  • Autor: Morning Star
  • Data: 05-03-2014, 15:12

Unilever szuka nabywcy na markę sosów Ragu Sauce, który byłby zapłacić za nią między 1,5 mld a 2 mld dolarów. Wśród potencjalnych nabywców wymienia się takie spółki, jak HJ Heinz, Kraft Foods i Pinnacle Foods - informuje "Morning Star".

Planowana sprzedaż brandu Ragu Sauce to element strategii realizowanej przez dyrektora generalnego Unilevera Paula Polmana, która zakłada przejrzenie i zmniejszenie portfolio marek spożywczych. W 2011 roku Unilever sprzedał markę masła orzechowego Skippy, w 2013 r. markę Wish-Bone, a w lutym bieżącego roku pozbył się marek przekąsek spożywczych Peperami i Bifi.

Ragu Sauce jest najlepiej sprzedającym się sosem w Stanach Zjednoczonych, choć jego poziom sprzedaży zmalał od 2009 roku o 18 proc. Na rynku jest obecny od 1937 roku, a do portfolio Unilevera trafił w 1987 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH