REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Unilever kontynuuje wyprzedaż swoich marek spożywczych

  • Autor: Morning Star
  • Data: 05-03-2014, 15:12

Unilever szuka nabywcy na markę sosów Ragu Sauce, który byłby zapłacić za nią między 1,5 mld a 2 mld dolarów. Wśród potencjalnych nabywców wymienia się takie spółki, jak HJ Heinz, Kraft Foods i Pinnacle Foods - informuje "Morning Star".

REKLAMA

Planowana sprzedaż brandu Ragu Sauce to element strategii realizowanej przez dyrektora generalnego Unilevera Paula Polmana, która zakłada przejrzenie i zmniejszenie portfolio marek spożywczych. W 2011 roku Unilever sprzedał markę masła orzechowego Skippy, w 2013 r. markę Wish-Bone, a w lutym bieżącego roku pozbył się marek przekąsek spożywczych Peperami i Bifi.

Ragu Sauce jest najlepiej sprzedającym się sosem w Stanach Zjednoczonych, choć jego poziom sprzedaży zmalał od 2009 roku o 18 proc. Na rynku jest obecny od 1937 roku, a do portfolio Unilevera trafił w 1987 r.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH