Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever: Rynek produktów instant rozwija się wolniej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-03-2012, 13:32
Unilever: Rynek produktów instant rozwija się wolniej
Fix Knorr firmy Unilever

W 2010 roku i latach poprzednich wzrosty na rynku produktów instant były dwucyfrowe, jednak w ubiegłym roku widać było lekkie spowolnienie. - W 2011 roku, w porównaniu z latami poprzednimi, dynamika tych rynków spadła - mówi w rozmowie z serwisem portalspoztywczy.pl Michał Mrowiec, dyrektor ds. sprzedaży, członek zarządu Unilever Polska.

Jak dodaje: - To jednak ciągle bardzo atrakcyjna kategoria, a w związku z tym inni producenci także chcą tutaj zaistnieć. Wielu producentów próbowało, ale potrzebna jest wiedza i doświadczenie, aby poruszać się umiejętnie w tej kategorii i budować ja długoterminowo. W tym roku mieliśmy wiele ciekawych innowacji, które doskonale zostały przyjęte przez konsumentów. To pozwala nam utrzymać niekwestionowaną pozycję lidera w tej kategorii.

Michał Mrowiec pytany, czy przejęcie Kamisu, przez amerykański McCormic wpłynie na zmiany, na rynku fiksów i mealmakerów w Polsce stwierdził, że nie będzie to miało większego wpływu. - Głównie dlatego, że Kamis działa przede wszystkim na rynku monoprzypraw a jego udziały w rynku fiksów są niewielkie. Na polskim rynku produktów do przygotowania posiłków tzw. mealmakerów przewodzą dwie duże firmy Unilever i Nestle. Gdy patrzę na nasze plany, nie obawiam się pozostałej konkurenci, choć na tym rynku szybko następują zmiany - wyjaśnia Michał Mrowiec.

Jak dodaje: - Mamy bardzo mocną pozycję w segmencie produktów kulinarnych, tę kategorię napędzają nowości, których my wprowadzamy na rynek bardzo dużo. Ludzie oczekują nowych pomysłów, ciekawostek, fajniejszych i prostszych sposobów na przygotowanie dań.

Przedstawiciel Unilevera zaznacza, że „na nowego gracza nie patrzymy obecnie jak na konkurenta, chociażby ze względu na to, że duża część jego biznesu nie jest wobec nas konkurencyjna". - Nie sądzę więc, abyśmy bardzo przeszkadzali sobie wzajemnie w biznesie. Jednak rynek jest dynamiczny i wiele może się zmienić - podsumowuje Michał Mrowiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bo ma 11-03-2012, 21:48:
bo takie nowosci macie, ze zal ***** sciska !

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH