Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever sprzedaje dwie marki sosów Japończykom

  • Autor: ekonomia24.pl
  • Data: 24-05-2014, 08:42

Koncern Unilever poinformował, że sprzedał dwie swoje marki gotowych sosów - Bertolli i Ragu japońskiemu producentowi sosów i przypraw Mizkan. Wartość transakcji to 2,15 mld dolarów - podał serwis ekonomia24.pl.

Cena zawiera nie tylko prawa do marki, ale także zakład produkcyjny i pakujący sosy w miejscowości Owensboro (stan Kentucky) oraz zakład przetwórstwa pomidorów w Stockton (Kalifornia). Unilever zachowa też prawa do marki Bertolli poza Stanami Zjednoczonymi.

Unilever poinformował, że postanowił skoncentrować się na produkcji marek, które mają większą marżę i rokują jeszcze większy wzrost przychodów, jak na przykład seria produktów do pielęgnacji ciała Dove.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH