Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever szuka oszczędności. Ograniczy wydatki na marketing

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 08-08-2011, 09:48

Koncern Unilever zmniejszył wydatki na marketing o 1,5 proc. ze względu na rosnące koszty prowadzenia działalności. Decyzję podjęto pomimo tego, że globalne dochody koncernu rosną wszędzie z wyjątkiem rynków Europy Zachodniej - czytamy w serwisie "Markieting przy Kawie".

Wzrost kosztów zmusił Unilevera w pierwszym półroczu do zmniejszenia marży. Przychody firmy wynoszą obecnie prawie 23 mld euro, a więc prawie 100 mld zł, co oznacza wzrost o 4 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Czytaj także:

Analitycy: Unilever może sprzedać dywizję żywnościową za 14 mld Euro

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 714) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH