Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever szuka oszczędności. Ograniczy wydatki na marketing

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 08-08-2011, 09:48

Koncern Unilever zmniejszył wydatki na marketing o 1,5 proc. ze względu na rosnące koszty prowadzenia działalności. Decyzję podjęto pomimo tego, że globalne dochody koncernu rosną wszędzie z wyjątkiem rynków Europy Zachodniej - czytamy w serwisie "Markieting przy Kawie".

Wzrost kosztów zmusił Unilevera w pierwszym półroczu do zmniejszenia marży. Przychody firmy wynoszą obecnie prawie 23 mld euro, a więc prawie 100 mld zł, co oznacza wzrost o 4 proc. w stosunku do ubiegłego roku.

Czytaj także:

Analitycy: Unilever może sprzedać dywizję żywnościową za 14 mld Euro

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 001) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH