Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W sklepach tradycyjnych co drugi sprzedawany słoik sosu to Łowicz

  • Autor: pr
  • Data: 30-08-2013, 14:27

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (YTD JJ 2013) osiąga udziały na poziomie 28 proc.. Marka jest również liderem w większości smaków. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, w których niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to Łowicz.

Obecnie Łowicz rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem "Sosy Łowicz królują na talerzach", która potrwa do końca września. Akcja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych.

Celem ogólnopolskiej kampanii jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów, zbudowanie szerokiej świadomości marki Łowicz jako lidera rynku i podkreślenie jakości oferowanych przez markę sosów.

Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brand Place (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH