REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

W sklepach tradycyjnych co drugi sprzedawany słoik sosu to Łowicz

  • Autor: pr
  • Data: 30-08-2013, 14:27

Łowicz od wielu lat jest liderem na rynku sosów, w ostatnim roku (YTD JJ 2013) osiąga udziały na poziomie 28 proc.. Marka jest również liderem w większości smaków. Szczególnie silną pozycję posiada w sklepach tradycyjnych, w których niemal co drugi sprzedawany słoik sosu to Łowicz.

REKLAMA

Obecnie Łowicz rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem "Sosy Łowicz królują na talerzach", która potrwa do końca września. Akcja realizowana jest w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych.

Celem ogólnopolskiej kampanii jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów, zbudowanie szerokiej świadomości marki Łowicz jako lidera rynku i podkreślenie jakości oferowanych przez markę sosów.

Kampanię przygotowały agencja reklamowa Brand Place (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH