Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Winiary promowane w internetowym serialu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2008, 10:25

"Danie w 5 minut" marki Winiary promowane jest w serialu PITU PITU (prezentowanego na www.pitupitu.tivi.pl) w formie billboardów sponsorskich oraz product placement.

- Ten nietypowy sposób promocji pozwala nam dotrzeć do młodych internautów, którzy z zainteresowaniem śledzą nowinki w sieci, dobrze się przy tym bawiąc - mówi Małgorzata Hiller, Product Manager w Nestlé Polska.

Serial przedstawia losy dwojga bohaterów w krótkich, około 1,5-minutowych odcinkach. Kolejne historie "PITU PITU" pojawiają się w internecie na stronie www.pitupitu.tivi.pl w każdy poniedziałek oraz środę.

Producentem serialu PITU PITU jest spółka A2 Multimedia należącą do Agory i ATM Grupy. Platforma www.tivi.pl skierowana jest do ludzi młodych (71 proc. użytkowników to osoby do 34 roku życia), głównie uczniów i studentów, którzy na co dzień korzystają z internetu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH