Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Winiary promuje Ekspresowy Barszcz Czerwony

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 03-12-2009, 10:21

W listopadzie ruszyła kolejna świąteczna kampania Ekspresowego Barszczu Czerwonego Winiary. Akcja, która swym zasięgiem obejmuje hipermarkety Tesco oraz sieci Real, POLOmarket, Billa, Carrefour, Piotr i Paweł oraz Alma jest uzupełnieniem kampanii w mediach ATL'owych. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA.

Celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zwrócenie uwagi i zachęcenie kupujących do zakupu Ekspresowego Barszczu Czerwonego Winiary marki Nestle Polska. W kampanii wykorzystano m.in. stopery regałowe, proste oraz podświetlane, reklamujące ulubioną świąteczną zupę Polaków.

POS Media Poland uczestniczy w tym projekcie nadzorując umieszczenie reklamy w miejscu sprzedaży i ściśle współpracuje z domem mediowym Mediaedge:CIA.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH