Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Winiary promuje Ekspresowy Barszcz Czerwony

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 03-12-2009, 10:21

W listopadzie ruszyła kolejna świąteczna kampania Ekspresowego Barszczu Czerwonego Winiary. Akcja, która swym zasięgiem obejmuje hipermarkety Tesco oraz sieci Real, POLOmarket, Billa, Carrefour, Piotr i Paweł oraz Alma jest uzupełnieniem kampanii w mediach ATL'owych. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA.

Celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zwrócenie uwagi i zachęcenie kupujących do zakupu Ekspresowego Barszczu Czerwonego Winiary marki Nestle Polska. W kampanii wykorzystano m.in. stopery regałowe, proste oraz podświetlane, reklamujące ulubioną świąteczną zupę Polaków.

POS Media Poland uczestniczy w tym projekcie nadzorując umieszczenie reklamy w miejscu sprzedaży i ściśle współpracuje z domem mediowym Mediaedge:CIA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH