Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Winiary: Spowolnienie gospodarcze nie przyczyniło się do obniżenia poziomu inwestycji

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2014, 14:33
Winiary: Spowolnienie gospodarcze nie przyczyniło się do obniżenia poziomu inwestycji
Maciej Kaźmierczak, dyrektor działu kulinariów, Nestlé Polska

- Uważamy, że lekki spadek kondycji polskiego rynku to dobry moment na to, żeby się wzmocnić i przygotować do dalszego rozwoju marki Winiary tak, by jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby polskich konsumentów. Efekty naszej polityki inwestycyjnej w rozwój biznesu, jak również promowania marki, już są widoczne - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Kaźmierczak, dyrektor działu kulinariów, Nestlé Polska.

- W 2013 r. zanotowaliśmy nieznaczny spadek przychodów, jednak już w pierwszym półroczu 2014 r. udało się nam je zwiększyć o ponad 1 proc. pomimo wciąż negatywnej tendencji wzrostowej w głównych segmentach spożywczych. Planujemy tak dobry wynik utrzymać do końca roku, zapewniając zyskowność na poziomie roku 2013 przy jednoczesnym zwiększeniu inwestycji w komunikację i budowanie marki Winiary oraz aktywności promocyjnej sprzedaży w punktach detalicznych - zapewnia Maciej Kaźmierczak

W 2014 r. Winiary poczyniły inwestycje w poprawę infrastruktury informatycznej, ochronę środowiska oraz dalszą poprawę standardów jakościowych.

- Wielkość inwestycji utrzymamy na podobnym poziomie jak w roku ubiegłym. Z kolei w 2015 r. planujemy zwiększenie budżetu inwestycyjnego. Przeznaczymy go między innymi na zakup nowych linii produkcyjnych, dalszą poprawę standardów kontroli jakości, jak również zwiększenie efektywności produkcji majonezu. Poprawa tej ostatniej spowoduje wzrost naszej elastyczności. To z kolei przełoży się na ulepszenie serwisu dostaw i zwiększenie satysfakcji naszych partnerów handlowych. Dalsza poprawa standardów jakościowych i środowiskowych pozytywnie wpłynie na wizerunek Winiar i potwierdzi naszą rolę lidera w wyznaczaniu wysokich standardów produkcyjnych - zapewnia Maciej Kaźmierczak.

W jaki sposób firma Winiary chce odczarować mit niezdrowej żywności w proszku? Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi i coraz dokładniej sprawdzają skład produktów spożywczych, które kupują. 

- Sprzedajemy ponad milion produktów dziennie, co zobowiązuje. Dlatego najważniejsze dla nas jest stałe ich udoskonalanie tak, by za każdym razem konsument miał pewność, że dokonał właściwego wyboru i po prostu był zadowolony. Myślę, że dobrym przykładem są tu zupy Winiary czy kategoria Pomysł na... Winiary, które zawierają tylko składniki dobrze znane polskiemu konsumentowi z jego własnej kuchni. Tajemnica marki Winiary polega na tym, że mamy wiedzę, doświadczenie i tradycję łączenia składników i układania właściwych proporcji, dzięki czemu trafiamy z finalnym produktem w gusta polskiego konsumenta. Po prostu dobrze znamy polskie smaki. Warto również wspomnieć, że dużą rolę w „odczarowywaniu" produktów w torebkach odgrywa sposób pozyskiwania surowców np. warzyw. Tu Winiary mogą się pochwalić czynnym udziałem w programie zrównoważonych upraw tworzonym wspólnie z polskimi rolnikami. W jego ramach, dla naszego barszczu czerwonego Winiary, chętnie kupowanego przez konsumentów na święta Bożego Narodzenia, pozyskujemy surowiec z polskich upraw. Dzięki temu programowi obie strony czerpią obopólne korzyści - Winiary, które otrzymują czerwonego buraka najwyższej jakości i rolnicy mogący poprawić wydajność swoich upraw - dodaje Maciej Kaźmierczak. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH