REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

WSP Społem planuje dywersyfikację dotychczasowego portfolio

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-06-2014, 09:30
WSP Społem planuje dywersyfikację dotychczasowego portfolio
Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem

- Ważną kategorię stanowi dla nas żywność funkcjonalna. Z badań wynika, że konsumenci poszukują produktów, które nie tylko spełnią ich oczekiwania pod kątem najwyższej jakości oraz smaku, ale także wyróżnią się wartością dodaną. Dlatego też zamierzamy rozwijać się w tym kierunku. Pierwsze z naszych innowacyjnych niespodzianek powinny pojawić się na rynku już jesienią, ale na dzień dzisiejszy nie możemy jeszcze ujawnić, jakie wyroby planujemy wprowadzić - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Mius, prezes WSP Społem.

REKLAMA

Które kategorie, spośród tych, w których działa WSP Społem, rozwijają się najszybciej i najmocniej, które najsłabiej?

Sytuacja różni się diametralnie w zależności od tego, o którym segmencie mówimy. Dla przykładu - zgodnie z aktualnymi badaniami prowadzonymi przez agencję AC Nielsen - rynek majonezów w Polsce znalazł się w trendzie spadkowym. W takiej sytuacji niezwykle cieszy nas fakt, iż Majonez Kielecki, jako jedna z nielicznych marek, odnotował w roku ubiegłym wzrost sprzedaży zarówno pod kątem ilościowym oraz wartościowym. Świadczy to, o dużym zaufaniu konsumentów do naszego sztandarowego produktu. Oczywiście w obrębie rynku produktów FMCG znaleźć można także kategorie szybko rozwijające się. Bez wątpienia należą do nich słone przekąski. Przy pomocy Snacku - Przysmaku Świętokrzyskiego także i tu staramy się wyraźnie zaznaczyć naszą obecności.

Jakie było pierwsze półrocze dla WSP Społem, czy to był dobry dla firmy okres?

I półrocze bieżącego roku zapowiada się dla WSP „Społem" stosunkowo dobrze. Z dużym prawdopodobieństwem, w odniesieniu do 2012 roku, odnotujemy wzrost sprzedaży, a co za tym idzie, także poziomu zysków. Choć nie będzie to łatwe, dołożymy wszelkich starań, aby trend ten utrzymał się w kolejnych miesiącach. Planowane na jesień i zimę intensywne działania reklamowe - m.in. telewizyjne kampanie reklamowe Majonezu Kieleckiego czy Musztard Kieleckich - będą wielce pomocne w realizacji wyznaczonych celów.

Jakie szanse i zagrożenia czyhają na WSP Społem w drugiej połowie roku? Co będzie dla firmy największym wyzwaniem a czym firma upatruje swoich szans?

 

Dla wszystkich producentów żywności pogarszająca się sytuacja demograficzna stanowi potencjalne zagrożenie. Dlatego też, w kolejnych latach swoich szans będziemy szukać poprzez dywersyfikację dotychczasowego portfolio oraz rozwój eksportu. Pod kątem sprzedaży, zachodnia część globu to naturalny kierunek ekspansji dla Majonezu Kieleckiego. Natomiast rynki wschodnie chętnie wybierają nasz stosunkowo młody produkt Snack - Przysmak Świętokrzyski. Kierunek wschodni, pomimo trudnej sytuacji politycznej pozostaje bardzo interesujący.

Jakie plany WSP Społem ma na najbliższe miesiące jeśli chodzi o inwestycje i zakres działań?

Zamierzamy kontynuować obraną uprzednio strategię, opierającą się na spójnym rozwoju w trzech aspektach: poszerzeniu portfolio produktowego, systematycznemu unowocześnieniu parku maszynowego oraz intensyfikacji działań marketingowych. Głównym celem jest oczywiście utrzymanie firmy w świetnej kondycji finansowej. Dzięki temu będziemy w stanie realizować wszystkie zamierzone inwestycje, a tym samym wzmocnimy pozycję wytwórni na rynku krajowym oraz zagranicznym.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 171)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH