REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZPOW Kotlin rozszerza ofertę marki Kotliński Specjał i zmienia jej wizerunek

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-06-2016, 15:26
ZPOW Kotlin rozszerza ofertę marki Kotliński Specjał i zmienia jej wizerunek
fot. materiały prasowe

Firma ZPOW Kotlin zdecydowała się na szerokie wprowadzenie marki Kotliński Specjał na rynek ogólnopolski, rozszerzenie oferty o kolejne kategorie produktowe (przetwory warzywne) i przede wszystkim na wyraźną zmianę wizerunkową samej marki - bazującej na polskich produktach wysokiej jakości, tradycji przetwórstwa w Kotlinie i marce producenta, znanego nie tylko w Wielkopolsce.

REKLAMA

Od 5 lat ZPOW Kotlin sp. z o.o. to firma rodzinna, która część produktów sprzedawała na rynku pod marką Kotlin (przetwory warzywne i owocowe, poza pomidorowymi), a flagowe produkty, takie jak ketchupy w butelkach plastikowych i szklanych słoikach, ketchupy premium oraz koncentraty – pod nową marką Kotliński Specjał. Od 2016 r. ta wciąż mało znana marka rozszerza dystrybucję w kanałach nowoczesnych, ale również poszerza ofertę o produkty znane i lubiane – w tym warzywa w puszkach i popularne warzywa w słoikach, dania gotowe i sałatki, ale również o produkty innowacyjne, cechujące się wyjątkowym smakiem i ekstra jakością, jak ketchupy premium bez konserwantów, z dodatkami.

Szeroka oferta pod marką Kotliński Specjał będzie dostępna w sprzedaży w sezonie letnim, obecnie premierę rynkową w nowej odsłonie wizerunkowej mają ketchupy z linii podstawowej (o smaku łagodnym i pikantnym) oraz koncentraty pomidorowe.

Tradycyjny smak polskich pomidorów, w wyjątkowym wydaniu, jak przystało na Specjał, jest już dostępny w sieciach Auchan, Piotr i Paweł, Kaufland, Dino oraz Intermarche, a także w kanale tradycyjnym.

W ramach działań rebrandingowych ZPOW Kotlin przeprowadzono badania rynkowe, opracowano strategię dla marki, nowe logo, zmieniono wszystkie opakowania i zaplanowano działania komunikacyjne.

Wprowadzanie nowych produktów i opakowań w nowoczesnym designie wiąże się z dynamicznym rozwojem samej firmy, pragnącej wyróżnić się jakością wśród rosnącej konkurencji, która również poszerza ofertę i testuje nowe smaki.

Działania marketingowe, zaplanowane na okres lata i jesieni, mają na celu przekonanie konsumentów, że Kotliński Specjał to marka godna zaufania, bazująca na tym, co Polacy lubią najbardziej, od pokoleń, idealna zarówno dla młodych singli, jak i rodzin; zaś producent jest firmą dynamiczną, znającą bieżące trendy, budzącą pozytywne skojarzenia wśród pokolenia zarówno 30-, 40- jak i 50-latków.

Za kompleksową obsługę marki i rebranding odpowiada agencja PND Futura. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • m 09-12-2016, 17:45:
Najlepszy ketchup świata :) Uwielbiam go

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH