Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

TRENDBOOK 2019 #inspiracje #wartości #koncepty #kulinaria

XII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu towarzyszyła premiera #Trendbooka, publikacji, która wskazuje, jakie zjawiska i wartości będą najmocniej wpływały na świadomość konsumentów, a tym samym kształt rynku spożywczego, handlowego i gastronomicznego w najbliższych latach.

TRENDBOOK 2019 #inspiracje #wartości #koncepty #kulinaria

- Żyjemy w czasach, kiedy produkcja żywności, jej sprzedaż i konsumpcja stały się wyrazem wyznawanej ideologii. Marki zamiast fanów, budują społeczność wyznawców, zaś producenci przeszli drogę od dostarczania na rynek produktów do kreowania wzorców ideologicznych. Oznacza to, że dla podejmowania decyzji biznesowych kluczowe stają się informacje, jakim wartościom podporządkowują swoje życie konsumenci. W Trendbooku wypunktowaliśmy 9 z nich: #autentyczność, #personalizacja, #noplastic, #wege, #respectfood, #health 2.0., #bezy, #streetfood, #delivery - mówi Magdalena Brzózka, redaktor prowadząca horecatrends.pl oraz portalspozywczy.pl.

- Oddajemy w Państwa ręce publikację, która obok tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem firm w oparciu o wartości istotne dla konsumentów wskazuje na głębokie przemiany w świadomości żywieniowej i podejściu do jedzenia. Wiele firm upatruje przyszłości rynku spożywczego w żywności opartej na diecie roślinnej oraz wykluczającej, np. bezlgutenowej, bezcukrowej, bezlaktozowej. To efekt poszukiwania przez konsumentów diety idealnej, która uspokoi ich obawy związane z wpływem przetworzonej żywności na zdrowie. Czy producenci będą w stanie ukoić lęki konsumentów? Jedną z odpowiedzi niewątpliwie jest tworzenie oferty w oparciu o autentyczność, która buduje zaufanie, a w dłuższej perspektywie lojalność klientów. Kolejną odpowiedzią jest szacunek do zasobów jakimi dysponuje planeta. Tu jednak jesteśmy na początku drogi, co oznacza, że trendy #noplastic i #zerowaste oraz #respectfood długofalowo odcisną ślad na funkcjonowaniu i ofercie branży FMCG - mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna magazynu Rynek Spożywczy.

O wymienionych tendencjach przez cały rok informujemy w serwisach: horecatrends.pl, dlahandlu.pl, portalspozywczy.pl, zamieszczając komentarze ekspertów, analizy i raporty, a także prognozy dotyczące innowacji, które mają szansę stać się żywnością przyszłości.

#Trendbook jest częścią Strefy Premium. Wybierając roczny abonament, otrzymasz plik gratis. Zyskasz również dostęp do cyklicznych rankingów, raportów oraz innych zasobów naszego portalu. Szczegółowe informacje o Strefie Premium znajdziesz tutaj.

Ten materiał jest treścią płatną. Można wykupić dostęp do tego opracowania lub roczny abonament "Strefy premium", który zagwarantuje dostęp do wszystkich materiałów.

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

FRSiH 2019 RSS ALERT    /    Trendbook RSS ALERT    /    trendy RSS ALERT    /    trendy 2019 RSS ALERT    /    trendy gastronomiczne RSS ALERT    /    trendy kulinarne RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.96.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.