Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wakacje to najlepszy sezon na realizację niestandardowych akcji promocyjnych

Początek jesieni to najlepszy czas na podsumowanie gorących, intensywnych, letnich miesięcy. W tym roku jest się czym chwalić, a potwierdzają to wyniki badań. W ramach akcji „Lato z Mentos Pure Fresh” nadmorskie, owocowe strefy marki odwiedziły tysiące osób, a wydarzenia należały do najlepiej ocenianych przez konsumentów w Polsce.

Wakacje to najlepszy sezon na realizację niestandardowych akcji promocyjnych
fot. materiały prasowe

Wakacje to najlepszy sezon na realizację niestandardowych akcji promocyjnych. Firma Perfetti van Melle pod szyldem „Lato z Mentos Pure Fresh” zdecydowała się na kolejną odsłonę outdoorowych działań, organizując serię świeżych eventów. Na plażach Jastarni, Władysławowa, Ustki oraz Łeby, konsumenci bawili się w kolorowych, wakacyjnych strefach aktywności i wypoczynku, próbując dwóch nowych, owocowych propozycji gum do żucia Mentos Pure Fresh.

Z badania Havas Media Group sprawdzającego jaki wpływ na świadomość i rozpoznawalność marki miały letnie, plenerowe eventy organizowane przez największe marki w Polsce, wynika że Mentos znalazł się na szczycie listy najlepiej ocenianych wydarzeń. Oznacza to, że akcje promocyjne nie tylko zostały zauważone przez konsumentów, ale również wyróżnione jako jedne z najlepszych, w których brali udział.

Co wpłynęło na ten sukces? Najczęściej wskazywanym powodem, dla którego respondenci wybierali akcję promocyjną Perfetti van Melle była ciekawa, przyciągająca uwagę forma promocji, a także ogólny, pozytywny odbiór marki, na co dzień dobrze kojarzącej się konsumentom. Oceniając same wydarzenia, respondenci wyróżnili przede wszystkim przyjazną atmosferę panującą w plażowych miasteczkach oraz możliwość spróbowania nowych smaków gum Mentos.

– Cieszy nas to, że zarówno oba warianty owocowych gum Mentos Pure Fresh, jak i proponowana przez nas forma ich promocji, spotkały się z naprawdę ciepłym przyjęciem konsumentów. Dowodem na to są rezultaty Bitwy Smaków, podczas której goście strefy, oddając głosy na swój ulubiony wariant: Strawberry lub Tropical, decydowali także o klimacie całego miasteczka. Wynik nawet dla nas był zaskoczeniem! Okazało się, że obie propozycje zgromadziły niemal taką samą liczbę głosów. To powód do radości, ponieważ świadczy o tym, że wprowadzając na rynek nowości, trafnie wytypowaliśmy gusta konsumentów – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT    /    gumy do żucia RSS ALERT    /    Mentos RSS ALERT    /    Michał Bonecki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • https://bit.ly/2Ivvuep 2019-10-07 12:37:33
    Dzięki za wzmiankę o Brand24!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.