Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Wakacje to najlepszy sezon na realizację niestandardowych akcji promocyjnych

Strona 2 z 2

Wydarzenia stają się jednymi z najbardziej skutecznych narzędzi marketingu. Według danych opublikowanych przez Brand24, już nawet 95% badanych uważa, że eventy dają szanse na tworzenie silnych relacji z marką. Tendencję tę widać wśród firm – spośród ankietowanych aż 80% zdecydowało się zwiększyć kwoty przeznaczone na organizację wydarzeń w 2019 roku. Organizacja dobrego, trafiającego do odbiorcy eventu to jednak nie lada wyzwanie. Marki muszą pamiętać m.in. o tym, że równie ważne, jak samo dobre przygotowanie do wydarzenia, jest jego komunikacja. O ile, niestandardowa forma promocji odbierana jest przez konsumentów bardzo pozytywnie, ważne jest przede wszystkim to, co dzieje się potem. Jak wynika z badań co druga osoba odwiedzająca stanowiska plenerowe marki, chętnie kupi jej produkty, a także poleci je znajomym.

– Event nie może być obietnicą bez pokrycia, ponieważ umożliwia konsumentowi namacalny i osobisty kontakt z firmą. Podczas takich spotkań staramy się, aby odbiorca stał się na chwilę częścią naszego świata. Wiemy, że to właśnie dzięki temu kształtuje się emocjonalna więź między konsumentem a marką – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    cukierki RSS ALERT    /    gumy do żucia RSS ALERT    /    Mentos RSS ALERT    /    Michał Bonecki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • https://bit.ly/2Ivvuep 2019-10-07 12:37:33
    Dzięki za wzmiankę o Brand24!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.202.172
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.