Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

5 najsilniejszych napojowych trendów według GNT

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 26-06-2017, 15:36
5 najsilniejszych napojowych trendów według GNT
fot. materiały prasowe GNT

Konsumenci oczekują od napojów już trochę więcej niż tylko zaspokojenia pragnienia. Idealnie napoje bezalkoholowe czy koktajle oferują nowe doznania związane z teksturą czy smakiem, a jednocześnie dostosowują się do indywidualnych stylów życia swoich konsumentów. Dlatego też producenci muszą myśleć o innowacjach, które zaspokajać trendy. Grupa GNT opracował pięć sposobów, aby producenci sprostali temu wyzwaniu.

1. Oferuj wrażenia wielozmysłowe
Wzrost zainteresowania konsumentów zaskakującymi kreacjami jest szczególnie wysoki w sektorze napojów bezalkoholowych. Napoje powinny więc mieć wyrafinowany smak i wykraczać poza typowe słodkie i gazowane lemoniady. Ponieważ ludzk mózg łączy pewne smaki z określonymi kolorami, każdy smak ma zwykle określony zakres kolorów. Złamanie tego wzoru przez zmieszanie koloru i smaku przyciąga uwagę klientów.

2. Postaw na moc roślin
Wysokie zapotrzebowanie na naturalność stwarza duże możliwości dla branży napojów. Rośliny oferują nowe ekscytujące smaki, na przykład podczas mieszania napojów owocowych z ziołami, zbożami lub nawet glonami. Mogą zastąpić przemysłowe substancje słodzące lub substancje smakowo-zapachowe, wspomagając redukcję cukru i trend czystej etykiety. Ponadto kolorami z owoców, warzyw i jadalnych roślin, producenci mogą zastąpić sztuczne barwniki przy jednoczesnym utrzymaniu dużej różnorodności kolorów w swoim portfolio.

3. Kreatywne napoje - zestawy DIY
Konsumenci ponownie odnaleźli przyjemność w przygotowywaniu posiłków - mieszanie koktajli i soków jest dopiero początkiem. Zestawy DIY ("zrób to sam") z mieszankami bazowymi i dopasowanymi recepturami na koktajle lub lemoniady są bardzo popularne, ponieważ umożliwiają konsumentom ich własne kompozycje. Podstawowymi elementami są proszkowe podstawy w różnych kolorach. 

4. Dostarcz dodatkowe korzyści
Ludzie stale dążą do samodoskonalenia - umysłowo i fizycznie. Napoje mogą przyczynić się do tego przy dodawaniu suplementów diety czy superfoods w wodach, sokach lub napojach dla sportowców.

5. Odkryj nowe w starym
Konsumenci są bardzo lojalni wobec marek lub produktów, które znają i którym ufają. Znane rzeczy czy zjawiska po prostu przynoszą pozytywne emocje, wspomnienia. Z drugiej strony - aby pozostać konkurencyjnym, producenci potrzebują nowych kreacji. Wariacje na temat popularnych napojów popularnych marek prowadzi do innowacji. Wprowadzenie specjalnych smaków lub dodawanie nowych kolorów przynosi świeży powiew na półki w sklepach i prawdopodobnie przyciąga nowych klientów, a jednocześnie spodoba się starym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH