Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe

  • Autor: beveragedaily.com
  • Data: 21-09-2017, 11:27
Browary rzemieślnicze też biorą się za piwa bezalkoholowe
fot. Shutterstock

Nie tylko duże koncerny i marki zawłaszczyły rozwijający się segment piw bezalkoholowych oraz piw o niskiej zawartości alkoholu, biorą się również za to browary rzemieślnicze takie jak brytyjski St Peter’s, który kusi konsumentów piwem zeroalkoholowym i twierdzi, że piwa te oferują pełniejszy smak.

Duże koncerny i marki wypuszczają na rynek piwa bezalkoholowe jak np. Heineken 0,0%, czy Becks Blue i podkreślają, że chcą rozwinąć ten segment rynku. Jednak mikrobrowary prowadzą również swoje działania zmierzające do stworzenia w tym segmencie alternatyw rzemieślniczych.

Steve Magnall, prezes browaru St Peter's mówi, że na rynku zawsze dostępne były jakieś marki piw o niskiej zawartości alkoholu i też kilka marek o zerowej zawartości alkoholu takie jak np. Becks Blue, ale sektor piw rzemieślniczych rozwija się i rośnie. Jednak to, co widzimy w tym sektorze, to tylko znikoma ilość nowych piw, które nie zawierają alkoholu, a niewiele więcej zawiera 0,5% alkoholu.

W celu zapełnienia tej luki, w lipcu i w sierpniu 2016 roku browar z Suffolk wprowadził na rynek piwo bezalkoholowe Without Original, a także drugie swoje zeroalkoholowe piwo rzemieślnicze, Without Gold.

Małe browary rzemieślnicze nie mają tej marketingowej siły przebicia co duże, międzynarodowe koncerny, ale to nie stanowi dla nich przeszkody do podjęcia wyzwania.

Magnall podkreśla, że piwa rzemieślnicze są zupełnie inne. Wiele lagerów bezalkoholowych jest w rzeczywistości dealkoholizowanych co oznacza, że ​​są najpierw warzone jako piwa alkoholowe, a następnie ten alkohol jest z nich usuwany. W efekcie powstaje słaby i rozwodniony napój.

I zaznacza, że piwa Without Original oraz Without Gold warzone są dokładnie tak samo jak zwykłe piwa tylko bez alkoholu, czego efektem jest produkt o wyrazistym, bogatym smaku.  Podkreśla, że to właśnie jakość oraz innowacyjność jest kluczem do utrzymania się i bycia w czołówce na tym rynku.

Browar już przekonał Brytyjczyków do swojego piwa bezalkoholowego. Without Original jest obecnie sprzedawane w sieciach Tesco, Nisa, The Co-op and Wholefoods, natomiast piwo Without Gold wejdzie do sprzedaży w 300 sklepach Morrisons w przyszłym miesiącu. Browar St Peter's ma już też umowy na eksport piwa do Hiszpanii, Finlandii, Niemiec, Danii, Francji i do USA.

A rynek docelowy jest duży, włączając w to konsumentów, którzy chcą ograniczać wagę, żyć bardziej zdrowo, pić świadomie i odpowiedzialnie, a także pokolenie tzw. Millenialsów, wśród których spora część to abstynenci, a także kierowców, którzy mimo to chcą wypić kufel piwa  oraz tych, którzy nie mogą pić z różnych powodów, ale nadal lubią piwo.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH