Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci superfoods budują świadomość marek poprzez media społecznościowe

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 15:45
Producenci superfoods budują świadomość marek poprzez media społecznościowe
fot. shutterstock

Czy jeśli nie ma cię na Facebooku, to znaczy że naprawdę nie istniejesz?!? Trochę tak... Z jednej strony wielu marketerów zapewnia, że Facebook i inne media społecznościowe są dla firm z branży spożywczej absolutnym marketingowym „must have”. A z drugiej...producenci superfoods zgodnie przyznają, że budowali świadomość swoich marek przede wszystkim dzięki social media.

CZYTAJ CAŁY MATERIAŁ W STREFIE PREMIUM PORTALU: 

Producenci superfoods i prozdrowotnej żywności stawiają na social media

- Facebook ma się bardzo dobrze i nic nie wskazuje na to, aby moda na niego miała się w najbliższym czasie skończyć. Przyszłość jest rzecz jasna jedną wielką niewiadomą i może przynieść wszystko, ale patrząc na zmiany, ulepszenia i rozwój tego serwisu, można być spokojnym o jego kondycję. W samej tylko Polsce mamy już ponad 15 milionów zarejestrowanych użytkowników tego portalu. Co bardzo ważne – ponad 11 milionów z nich loguje się do serwisu każdego dnia - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Pytanie o to, czy na Facebooku są moi klienci, jest więc pytaniem retorycznym. Oczywiście, że są! Bo na Facebooku są dziś praktycznie wszyscy. Tylko czy Facebook pomoże mi dotrzeć do moich klientów? Tak, i to bardzo precyzyjnie - zapewnia ekspert Pitted Cherries.

Producenci superfoods i prozdrowotnej żywności są coraz bardziej aktywni w mediach społecznościowych. Zapytaliśmy ich co dla nich znaczy obecność w social mediach.

- Nasza strategia marketingowa bazuje na działaniach w internecie – przez pierwsze 15 miesięcy funkcjonowania firmy nie korzystaliśmy z reklamy w mediach tradycyjnych, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że zbudowaliśmy świadomość naszej marki przede wszystkim dzięki mediom społecznościowym - mówi Joanna Kaczmarek, head of marketing w Chias Brothers Europe.

Zdaniem specjalistki z Chias Brothers Europe media społecznościowe mają ogromną przewagę nad mediami tradycyjnymi. - Możemy precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej, efekty naszych działań są mierzalne, a nasze pomysły mogą zostać wprowadzone w życie natychmiastowo. Nasi klienci mają możliwość wchodzenia z nami w interakcję. Social Media szczególnie dobrze sprawdzają się w przypadku e-commerce, o który rozszerzyliśmy naszą działalność. W większości przypadków to własnie nasze profile na Facebooku czy Instagramie prowadzą obecnych tam klientów bezpośrednio do sklepu, gdzie w ciągu kilku chwil mogą dokonać zakupu produktów - dodaje Joanna Kaczmarek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH