Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci superfoods budują świadomość marek poprzez media społecznościowe

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 15:45
Producenci superfoods budują świadomość marek poprzez media społecznościowe
fot. shutterstock

Czy jeśli nie ma cię na Facebooku, to znaczy że naprawdę nie istniejesz?!? Trochę tak... Z jednej strony wielu marketerów zapewnia, że Facebook i inne media społecznościowe są dla firm z branży spożywczej absolutnym marketingowym „must have”. A z drugiej...producenci superfoods zgodnie przyznają, że budowali świadomość swoich marek przede wszystkim dzięki social media.

CZYTAJ CAŁY MATERIAŁ W STREFIE PREMIUM PORTALU: 

Producenci superfoods i prozdrowotnej żywności stawiają na social media

- Facebook ma się bardzo dobrze i nic nie wskazuje na to, aby moda na niego miała się w najbliższym czasie skończyć. Przyszłość jest rzecz jasna jedną wielką niewiadomą i może przynieść wszystko, ale patrząc na zmiany, ulepszenia i rozwój tego serwisu, można być spokojnym o jego kondycję. W samej tylko Polsce mamy już ponad 15 milionów zarejestrowanych użytkowników tego portalu. Co bardzo ważne – ponad 11 milionów z nich loguje się do serwisu każdego dnia - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.

- Pytanie o to, czy na Facebooku są moi klienci, jest więc pytaniem retorycznym. Oczywiście, że są! Bo na Facebooku są dziś praktycznie wszyscy. Tylko czy Facebook pomoże mi dotrzeć do moich klientów? Tak, i to bardzo precyzyjnie - zapewnia ekspert Pitted Cherries.

Producenci superfoods i prozdrowotnej żywności są coraz bardziej aktywni w mediach społecznościowych. Zapytaliśmy ich co dla nich znaczy obecność w social mediach.

- Nasza strategia marketingowa bazuje na działaniach w internecie – przez pierwsze 15 miesięcy funkcjonowania firmy nie korzystaliśmy z reklamy w mediach tradycyjnych, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że zbudowaliśmy świadomość naszej marki przede wszystkim dzięki mediom społecznościowym - mówi Joanna Kaczmarek, head of marketing w Chias Brothers Europe.

Zdaniem specjalistki z Chias Brothers Europe media społecznościowe mają ogromną przewagę nad mediami tradycyjnymi. - Możemy precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej, efekty naszych działań są mierzalne, a nasze pomysły mogą zostać wprowadzone w życie natychmiastowo. Nasi klienci mają możliwość wchodzenia z nami w interakcję. Social Media szczególnie dobrze sprawdzają się w przypadku e-commerce, o który rozszerzyliśmy naszą działalność. W większości przypadków to własnie nasze profile na Facebooku czy Instagramie prowadzą obecnych tam klientów bezpośrednio do sklepu, gdzie w ciągu kilku chwil mogą dokonać zakupu produktów - dodaje Joanna Kaczmarek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.