Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przemysł mleczarski w Polsce poszukuje nowości i innowacji

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-04-2018, 11:57
Przemysł mleczarski w Polsce poszukuje nowości i innowacji

Dynamicznie zmieniające się preferencje konsumentów oraz trendy na rynku FMCG rzutują na zmianę strategii przetwórców mleka. Konsumenci mogą się spodziewać coraz więcej nowości i innowacji.

Choć jeszcze niedawno wydawało się, że w mleczarstwie „wieje nudą” i producenci nie są skorzy do innowacji, ostatnie miesiące pokazują, że jest zupełnie inaczej. Prym wiodą producenci galanterii, których eksperymenty smakowe i funkcjonalne ciekawią konsumentów.

- Biorąc pod uwagę, że produkty z mleka, a zwłaszcza jogurty cieszą się coraz większą popularnością dostrzegamy wiele możliwości do współdziałań w zakresie kreowania rynkowych nowości. Wystarczy rozejrzeć się w sklepach, w których chłodnie z jogurtami przepełnione są wyrobami konwencjonalnymi, ale także nowościami – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu Edpol Food & Innovation.

Producenci nabiału zastanawiają się co będzie „modne” w najbliższym czasie. A jest w czym wybierać - przeglądając paletę trendów.

- Coraz ważniejsze stają się innowacyjne formy opakowaniowe oraz łączenie owoców z warzywami. Tendencje te są widoczne i funkcjonują na rynku. Natomiast firma Edpol Food & Innovation zauważa szansę w wykorzystaniu w sektorze mleczarskim stosunkowo nowego trendu, którym jest łączenie produktów o różnych strukturach. Według specjalistów zabieg zestawienia np. produktów chrupkich i kremowych wzmaga i urozmaica doznania smakowe. Jeśli chodzi o stworzenie możliwości łączenia tekstur różnego rodzaju to firma Edpol Food & Innovation ma opracowane gotowe rozwiązania wpisujące się w trend związany z teksturą produktów. Możliwości produktowych jest bardzo dużo. Mogą to być zboża, prażone ziarna lub orzechy, chrupiące przekąski lub „mięsiste” suszone owoce, a także inne wieloskładnikowe kompozycje. Opakowaniami, które bez wątpienia pozwolą wpisać się w pokrótce omówiony trend są toppery, czyli nakładki do jogurtów, kefirów, śmietan zapakowanych w kubeczki. Produkowane przez nas toppery mogą być wyposażone w łyżeczkę lub widelczyk umożliwiający higieniczne spożycie produktu poza domem – podkreśla prezes Wojciech Dąbrowski.

- Z zakresu ciekawych propozycji mamy w swojej ofercie rozwiązania dostosowane do produktów zapakowanych w butelki są to zawieszki, które mogą być aplikowane na mleko, jogurty, kefiry, maślanki. Kompozycji dedykowanych do zawieszek jest bardzo wiele. Ich zastosowanie stwarza możliwość przygotowania pysznej marynaty do mięs, lekkiego sosu sałatkowego, dipów do warzyw, owoców lub pieczywa – dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.