REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko - przeczytaj pełną rozmowę

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-06-2016, 10:55
Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko - przeczytaj pełną rozmowę
Fot. Materiały prasowe

Marta Krasnoborska, członek zarządu rybnej spółki Mirko, mówi o bieżącej sytuacji w branży rybnej, perspektywach rozwoju segmentu marynat rybnych oraz preferencjach polskich konsumentów.

REKLAMA

Jakie możliwości produkcyjne posiada obecnie Mirko?

Mirko to bardzo nowoczesny zakład, około 9 tys. metrów kwadratowych, tak więc możliwości produkcyjne są duże, a dodając do tego bardzo dobrą lokalizację i możliwości rozbudowy – wręcz nieograniczone.

Ostatnie lata to proces intensywnych inwestycji w Państwa firmie. Pracujecie nad kolejnymi projektami, czy będziecie się skupiać nad maksymalizacją wykorzystania Waszych obecnych możliwości?

Oczywiście maksymalizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządczych to nasze priorytety. Pozwalają nam na uzyskanie efektu skali i dostarczaniu na rynek produktów w konkurencyjnych cenach. Niezależnie od tego planujemy kolejne inwestycje, które pozwolą nam powiększyć nasze portfolio produktowe.

Jakie produkty znajdują się w Państwa ofercie ?

Są to produkty ze śledzia, głównie marynowanego i solonego, ale oferujemy też owoce morza, produkty z alg morskich, sałatki i galarety rybne.

Czy segment marynat rybnych, na który mocno stawiacie jest nadal perspektywiczny?

Produkty wyróżniające się jakością, delikatnym smakiem i dostępną ceną znajdują odbiorców. I choć oferta spożywcza w sklepach jest dużo bardziej rozbudowana niż kilkanaście lat temu, to tradycja spożywania dobrze przyrządzonego śledzia jest mocno ugruntowana w polskiej kuchni.

W ostatnim czasie na sklepowych półkach pojawiły produkty pod nową marką Mirko Delikatesowe. Czy na rynku jest jeszcze miejsce na nowy brand?

Oczywiście, zwłaszcza, że klienci są coraz bardziej świadomi i szukają produktów z czytelnym komunikatem marketingowym, wymusza to na producentach, a więc i na nas konieczność zmian.

Mirko planuje dalsze rozszerzanie oferty asortymentowej? Zamierzacie wchodzić w kolejne segmenty branży rybnej?

Tak, takie mamy plany na najbliższą przyszłość, chcemy budować markę, która będzie niosła w sobie tradycję, jakość i nowe spojrzenie na śledzia, a także inne ryby, również słodkowodne.

W jaki sposób układają się Wasze relacje z handlem? Czujecie presję ze strony sieci handlowych?

Sieci handlowe stanowią dla produktów rybnych istotną część dystrybucji. Większość sieci ma już określoną grupę produktów i konsumentów, poznanie ich preferencji i oczekiwań jest warunkiem koniecznym sukcesu. Staramy się słuchać i zrozumieć te oczekiwania, wówczas ta tzw. presja staje się wyzwaniem, którego podjęcie daje ogromną satysfakcję.

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH