Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko - przeczytaj pełną rozmowę

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-06-2016, 10:55
Marta Krasnoborska, członek zarządu Mirko - przeczytaj pełną rozmowę
Fot. Materiały prasowe

Marta Krasnoborska, członek zarządu rybnej spółki Mirko, mówi o bieżącej sytuacji w branży rybnej, perspektywach rozwoju segmentu marynat rybnych oraz preferencjach polskich konsumentów.

Jakie możliwości produkcyjne posiada obecnie Mirko?

Mirko to bardzo nowoczesny zakład, około 9 tys. metrów kwadratowych, tak więc możliwości produkcyjne są duże, a dodając do tego bardzo dobrą lokalizację i możliwości rozbudowy – wręcz nieograniczone.

Ostatnie lata to proces intensywnych inwestycji w Państwa firmie. Pracujecie nad kolejnymi projektami, czy będziecie się skupiać nad maksymalizacją wykorzystania Waszych obecnych możliwości?

Oczywiście maksymalizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządczych to nasze priorytety. Pozwalają nam na uzyskanie efektu skali i dostarczaniu na rynek produktów w konkurencyjnych cenach. Niezależnie od tego planujemy kolejne inwestycje, które pozwolą nam powiększyć nasze portfolio produktowe.

Jakie produkty znajdują się w Państwa ofercie ?

Są to produkty ze śledzia, głównie marynowanego i solonego, ale oferujemy też owoce morza, produkty z alg morskich, sałatki i galarety rybne.

Czy segment marynat rybnych, na który mocno stawiacie jest nadal perspektywiczny?

Produkty wyróżniające się jakością, delikatnym smakiem i dostępną ceną znajdują odbiorców. I choć oferta spożywcza w sklepach jest dużo bardziej rozbudowana niż kilkanaście lat temu, to tradycja spożywania dobrze przyrządzonego śledzia jest mocno ugruntowana w polskiej kuchni.

W ostatnim czasie na sklepowych półkach pojawiły produkty pod nową marką Mirko Delikatesowe. Czy na rynku jest jeszcze miejsce na nowy brand?

Oczywiście, zwłaszcza, że klienci są coraz bardziej świadomi i szukają produktów z czytelnym komunikatem marketingowym, wymusza to na producentach, a więc i na nas konieczność zmian.

Mirko planuje dalsze rozszerzanie oferty asortymentowej? Zamierzacie wchodzić w kolejne segmenty branży rybnej?

Tak, takie mamy plany na najbliższą przyszłość, chcemy budować markę, która będzie niosła w sobie tradycję, jakość i nowe spojrzenie na śledzia, a także inne ryby, również słodkowodne.

W jaki sposób układają się Wasze relacje z handlem? Czujecie presję ze strony sieci handlowych?

Sieci handlowe stanowią dla produktów rybnych istotną część dystrybucji. Większość sieci ma już określoną grupę produktów i konsumentów, poznanie ich preferencji i oczekiwań jest warunkiem koniecznym sukcesu. Staramy się słuchać i zrozumieć te oczekiwania, wówczas ta tzw. presja staje się wyzwaniem, którego podjęcie daje ogromną satysfakcję.

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH