Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Abramczyk rozwija współpracę z sieciami handlowymi

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 30-10-2013, 10:53
Abramczyk rozwija współpracę z sieciami handlowymi
Dla rozwoju segmentu najlepsze jest współistnienie marek własnych i marek producenckich - uważa Piotr Kośmicki

- Współpraca firmy Abramczyk z sieciami handlowymi układa się bardzo pozytywnie. Rzeczywistość rynkowa jest taka a nie inna, nie można ignorować tak ważnego kanału dystrybucji. Z drugiej strony sieci również są zainteresowane współpracą z solidnymi partnerami, którzy są w stanie wywiązywać się z podjętych zobowiązań - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kośmicki, dyrektor marketingu w firmie Abramczyk.

- Marki własne to konsekwencja polityki sieci handlowych, my jednak uważamy, że dla rozwoju danego segmentu produktowego najlepsze jest współistnienie z kilkoma znanymi markami producenckimi. Część sieci podziela ten pogląd - tłumaczy przedstawiciel spółki.

Abramczyk oprócz współpracy z sieciami handlowymi rozwija także swój eksport. - Po pewnym okresie stałego poziomu obrotów realizowanych w ramach eksportu, odnotowujemy ostatnio ożywienie w tym zakresie. Nasze produkty eksportujemy do większości krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz do Niemiec, Francji, krajów Beneluksu, a także do krajów spoza Europy, np. do Zjednoczonych Emiratów Arabskich - zauważa Kośmicki.

Firma Abramczyk istnieje od 1989 roku. Od początku swojej działalności zajmuje się importem, przetwórstwem i sprzedażą surowców oraz gotowych, mrożonych wyrobów rybnych, zarówno w kraju jak i za granicą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH