Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ambitne plany Graala. Chce podwoić przychody (wideo)

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2016, 10:34
Ambitne plany Graala. Chce podwoić przychody (wideo)
Bogusław Kowalski, założyciel i prezes Graala. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

Bogusław Kowalski, prezes Graala, zdradza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że rybna spółka intensywnie pracuje nad realizacją przyjętej strategii. W tym roku przychody firmy mają przekroczyć 1 mld zł, a w ciągu kolejnych kilku lat mogą się podwoić.

- W tym roku powinniśmy przekroczyć jeden miliard. Wszystko na to wskazuje. Niemniej takie bariery nie są dla nas celem samym w sobie. Naszym celem jest rozwój. Naszym celem jest realizowanie strategii, którą założyliśmy. Konsekwencją realizacji tej strategii są wyniki, które osiągamy - przyznaje prezes Bogusław Kowalski. 

Prezes Graala nie kryje, że stawia przed spółką ambitne cele. W ciągu najbliższych lat firma zamierza znacząco poprawić wyniki finansowe. W realizacji obranej strategii ma pomóc pozyskanie inwestora kapitałowego. 

- Naszym celem, zwłaszcza po okresie zdjęcia spółki z giełdy, jest dynamiczny rozwój. Taki też jest cel nowego inwestora, funduszu Abris, który wszedł do naszej spółki. Chcemy w ciągu najbliższych 3-5 lat znacząco zwiększyć nasze obroty. Myślę o wzroście co najmniej stuprocentowym - wyjawia Bogusław Kowalski. 

Przypomnijmy, że 25 sierpnia Bogusław Kowalski, twórca i główny akcjonariusz firmy Graal oraz spółka zależna Greenwich Investments podpisały 25 sierpnia z GRWC Holdings Limited (spółka zależna funduszu private equity Abris Capital) umowę inwestycyjną oraz umowę wspólników. Strony umowy wezwały do sprzedaży 55,77 proc. akcji Graala.

Pozyskanie inwestora kapitałowego stwarza szanse na dalszy dynamiczny rozwój grupy, której roczne przychody przekroczyły w ubiegłym roku 930 mln zł. Wiele wskazuje, że bieżący rok rybna spółka z Wejherowa zamknie kwotą przekraczającą 1 mld zł. W ciągu trzech pierwszych kwartałów przychody Graala wzrosły o 14,6 proc., z 625 do 747,7 mln zł. Czwarty kwartał, ze względu na Boże Narodzenie i wzrost sprzedaży ryb w okresie przedświątecznym, ma kluczowe znaczenie dla wyników notowanych przez rybne spółki. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.