Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Biedronka promuje ryby i owoce morza z certyfikatem MSC

  • Autor: portalspozywczy/PR
  • Data: 16-02-2017, 09:35
Biedronka promuje ryby i owoce morza z certyfikatem MSC
fot. PTWP

Sieć Biedronka kontynuuje promowanie ryb i owoców morza z niebieskim certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC wśród klientów sieci. W najnowszej odsłonie kampanii na klientów czekają plakaty reklamowe zachęcające do zakupu certyfikowanego dorsza atlantyckiego. Kampanii w sklepach towarzyszą reklamy w prasie codziennej opracowane we współpracy z MSC Polska.

Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP.

W stałej ofercie sieci klienci znajdą makrelę wędzoną filet, makrelę wędzoną tusza, dzikiego łososia pacyficznego, filet z dorsza oraz mrożoną polędwicę z dorsza.  Niebieski certyfikat MSC oznacza, że ryby pochodzą ze stabilnych i dobrze zarządzanych łowisk.

- Niezwykle cieszy nas fakt, że sieć Biedronka dołączyła do międzynarodowej społeczności, która z dumą wspiera zrównoważone rybołówstwo. Niebieski certyfikat MSC oznacza, że ryby lub owoce morza zostały złowione w sposób przyjazny dla środowiska oraz gwarantuje pochodzenie surowca – mówi Anna Dębicka, Koordynator Programu MSC w Polsce.

Dzięki decyzji sieci Biedronka o zaangażowaniu się w działania wspierające zrównoważone rybołówstwo, Polscy konsumenci mają większy dostęp do ryb z niebieskim certyfikatem MSC, a dzięki akcjom informacyjnym w sklepach oraz w prasie, wiedzą, dlaczego właśnie takie produkty rybne należy kupować.

Standardy Certyfikacji MSC są uznawane na całym świecie jako najbardziej rygorystyczne i wiarygodne. Dzięki nim konsumenci mają pewność, że kupowane ryby i owoce morza pochodzą ze zrównoważonych źródeł, które chronią środowisko naturalne. Niebieski znak MSC na produkcie, to de facto efekt końcowy. Aby mógł znaleźć się produkcie certyfikatem MSC muszą zostać objęci: rybacy, producenci, dystrybutorzy, hurtownicy, sieci handlowe i wszelkie inne podmioty łańcucha dostaw. Na każdym etapie procesu produkcji można stwierdzić, skąd pochodzi dana ryba, przez kogo i w jaki sposób została złowiona oraz kiedy to nastąpiło. Dzięki temu konsumenci mają pewność, że do produktów trafiają ryby od kontrolowanych dostawców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mateusz 17-02-2017, 16:28:
Nie ma już dzikiego łososia!!!!!! TYLKO HODOWLANY.
Z LUDZI CHCĄ ZROBIĆ IDIOTÓW
  • łukasz 17-02-2017, 16:03:
PRAWDA O ŁOSOSIU, MASAKRA CO KUPUJEMY OD NORWEGÓW - te też certyfikują hahaha
Wpiszcie w wyszukiwarce youtube "SZOK Cała prawda o rybach lektor PL "
(SZCZEGÓLNIE 1:30 - 2:30 - WSZYSTKO W TEMACIE)
  • świadomy konsument 16-02-2017, 10:25:
Ludzie nie dajcie się nabijać w butelkę:)
Zapytajcie Panią Dębicką ile organizacja ma samolotów , helikopterów , łodzi do kontroli łowisk. W jaki sposób to kontrolują i ile % kontrolują.
Uzyskawszy odpowiedź mocno się zdziwicie:) Kolejny sposób na wyciąganie kasy od konsumenta , bo za taki znaczek się płaci oczywiście.
( siedziba firmy w Londynie)
pozdrawiam

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.