Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cel Rybhandu na 2014 rok to umocnienie na rynku sieciowym

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 29-01-2014, 12:14

- Prowadzimy rozmowy na temat poszerzenia dostarczanego przez nas asortymentu marek własnych do sieci, z którymi współpracujemy w tym zakresie. Są to PoloMarket, Eurocash, Makro oraz Piotr i Paweł - wylicza w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dawid Trzcieliński, Import/Export Manager w spółce Rybhand.

Marki własne stanowią na ten moment około 10 proc. całkowitej produkcji Rybhandu. - Na pewno jednak w najbliższym czasie spodziewać się będzie można w tym względzie tendencji wzrostowej - zapowiada Trzcieliński. Zaznacza przy tym, że umacnianie na rynku sieciowym to jeden z głównych celów Rybhandu na 2014 rok.

Jak tłumaczy Import/Export Manager firmy, dostarcza ona produkty pod własnym brandem Rybhandu m.in. do wymienionych wcześniej firm, jak również do Dino, Eko Holdingu, Selgrosu, a od niedawna także do Grupy Muszkieterów.

Spółka Rybhand założona została w 1991 roku; jej główna siedziba mieści się w Jarocinie. Podstawą działalności firmy jest przetwórstwo ryb pelagicznych, głównie makreli i śledzia. Na ich bazie Rybhand wytwarza salinaty, marynaty, produkty wędzone i wyroby garmażeryjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH