Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coraz wyższe oczekiwania na niską cenę konserw rybnych

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 11-07-2014, 12:38
Coraz wyższe oczekiwania na niską cenę konserw rybnych
Fot. BMC

- Oczekiwania na coraz niższą cenę konserw rybnych są ogromne. Rozwój marki własnej i dyskontów, czyli tych, którzy dysponują największą ilością własnych marek nie jest rynkowy, nie jest konsumencki, lecz kapitałowy. Ogromne kapitały decydują o tym, że kupujemy to, co nam sieci handlowe zaoferują, bo alternatywy po prostu nie ma. Robimy zakupy w dyskoncie, bo tylko on jest na osiedlu - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Jakubowski, dyrektor ds. produkcji i handlu w BMC Władysławowo.

Jak mówi przedstawiciel firmy, marki własne sieci handlowych nie sprzyjają rozwojowi produktów. Skupiają się bowiem jedynie na podstawowych asortymentach, tylko dobrze rotujących. Niejako wyklucza to rozwój marek premium, dóbr delikatesowych, czy też dóbr odbiegających od podstawowych asortymentów.

- Marka własna to narzędzie w rękach sieci handlowych i dyskontów, które jest wykorzystywane do promowania niskich cen. Bo proszę, o co chodzi w produkcie marki własnej takim jak cukier, ziemniaki czy też woda mineralna? Przecież to nie są produkty o wyszukanej recepturze, czy niepowtarzalnym smaku. Ich cechą wiodącą jest niska cena - mówi Jakubowski.

Dyrektor ds. produkcji i handlu w BMC w rozmowie z naszym serwisem pochwalił się także wynikami swojej firmy. Wykazują one lekką tendencję wzrostową. W roku bieżącym, dzięki wprowadzeniu na rynek szerszej oferty, BMC spodziewa się wzrostu sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku w przedziale od 5 do 7 proc. Jakubowski zdradza, że w działalności firmy widać już pierwsze oznaki ożywienia gospodarczego w Polsce. Szczególnie widoczna jest wzrastająca rola klientów z segmentu HoReCa. Pomaga także ustabilizowanie cen zaopatrzeniowych i innych czynników kosztotwórczych, a także stabilność na rynku walut.

PPHU BMC Władysławowo rozpoczęło swoją działalność w 1990 roku. Firma zatrudniająca ok. 150 osób produkuje konserwy rybne od 1993 r. W jej portfolio znajduje się ok. 70 różnych produktów. Właścicielem BMC jest Jerzy Szczepankowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.