Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Frosty: Nie obserwujemy spadku lojalności klientów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-02-2015, 13:57
Dyrektor Frosty: Nie obserwujemy spadku lojalności klientów
Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną (fot. mat.pras.)

Z perspektywy marki Frosta nie obserwujemy spadku lojalności klientów. Wręcz przeciwnie, corocznie odnotowujemy wzrost sprzedaży naszych produktów. Wiąże się to zapewne z wysoką znajomością naszej marki, jakością produktów i atrakcyjną ofertą produktową - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

Producenci żywność odczuwają jednak nacisk ze strony klientów na obniżanie cen produktów. - To zjawisko, z którym mamy do czynienia od lat. Jako firma stoimy na stanowisku, że przy produktach wysokiej jakości taki kompromis nie jest możliwy. Cena naszych produktów to wypadkowa cen wysokiej jakości surowców, najnowocześniejszych technologii produkcji, oraz kosztów prowadzonych badań - tłumaczy Paweł Wojciechowski.

Zwraca jednocześnie uwagę, że ryby w produktach Frosty pochodzą z certyfikowanych łowisk MSC. - Nasze produkty powstają bez wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów. Jakiekolwiek ustępstwo co do ceny, automatycznie przełożyłoby się na spadek jakości - ocenia dyrektor Frosty.

Nie mogąc już bardziej obniżyć cen, sieci handlowe starają się przyciągnąć klientów uatrakcyjnioną ofertą. W ostatnim czasie hipermarkety i dyskonty dynamicznie rozszerzają asortyment. - Poszerzenie z jednej strony asortymentu, z drugiej dystrybucji, znacząco zwiększa szanse na dodatkową sprzedaż. Dlatego obecną sytuację na rynku postrzegamy jako szansę na dalszy rozwój - komentuje Wojciechowski.

I dodaje: - Frosta od zawsze dba o rozwój w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Oba są dla nas równie ważne. Producenci, którzy nie docenili znaczenia małych sklepów, teraz mogą mieć trudności z odrobieniem zaległości, bo szczególnie w tym kanale sprzedaży duże znaczenie mają wypracowywane latami wzajemne relacje. Widzimy, że oferta mniejszych sklepów poszerza się, przybywa tam produktów typu convenience.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH