REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty: Od czasu wprowadzenia polityki "100 proc. naturalnego smaku" odnotowujemy wzrost sprzedaży

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2014, 11:13
Dyrektor Frosty: Po wyeliminowaniu sztucznych dodatków wzrosła sprzedaż
fot. materiały prasowe / Frosta

- Od czasu wprowadzenia polityki "100 proc. naturalnego smaku" odnotowujemy wzrost sprzedaży naszych produktów. Z przeprowadzonych badań wiemy, że konsumenci postrzegają markę Frosta jako naturalną - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

REKLAMA

W październiku br. Frosta rozpoczęła - w telewizji oraz internecie - kampanię reklamową ryb z pieca marki Frosta. Reklamy podkreślają, że produkty Frosta są wytwarzane bez wzmacniaczy smaku, barwników i aromatów, za to z ryb z łowisk oznaczonych Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC. Podsumowuje to hasło będące stałym sloganem marki: "100 proc. naturalnego smaku". Podobne działania firma przeprowadziła w 2013 roku. 

- Właśnie zrobiliśmy kolejny krok w kierunku budowania marki przyjaznej konsumentowi i środowisku - surowiec we wszystkich produktach rybnych zmieniliśmy na pochodzący ze zrównoważonych połowów, a na produktach Frosty pojawiło niebieskie logo MSC (Certyfikatu Zrównoważonego Rybołówstwa) - mówi Paweł Wojciechowski. 

Dyrektor handlowy Frosty przyznaje, że przyjęcie polityki "100 proc. naturalnego smaku" było dużym przedsięwzięciem i inwestycją. - Wyeliminowanie wszystkich dodatków było procesem czasochłonnym, kosztownym, wymagającym obszernej wiedzy. Był to przede wszystkim wysiłek działu rozwoju produktów i technologów, konieczne były też modyfikacje procesu produkcyjnego - dodaje. 

Zaznacza, że zdaniem firmy Frosta można produkować mrożoną żywność bez stosowania wzmacniaczy smaku, barwników czy też aromatów. - Wprowadzając politykę "100 proc. naturalnego smaku pokazaliśmy, że można produkować smaczne produkty, o wyrazistym smaku nie stosując tych substancji. W domowej kuchni nie używa się ich, więc także w przemyśle spożywczym nie są one niezbędne. Produkty zawierające dodatki do żywności są tańsze w produkcji, ale nie smaczniejsze - podsumowuje Paweł Wojciechowski.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • GO. 28-10-2014, 11:22:
Brawo Panie Pawle, tak trzymać.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH