Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmy z branży rybnej rywalizują o obecność w dyskontach

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 23-07-2013, 11:22
Firmy z branży rybnej rywalizują o obecność w dyskontach
Adam Kaptur, analityk DM Millenium

- Firmy z branży rybnej będą teraz szczególnie rywalizować, jeżeli chodzi o obecność w dyskontach. Dyskontowy segment rynku będzie rósł, natomiast skurczy się segment produktów o wyższych cenach - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Adam Kaptur, analityk Domu Maklerskiego Millennium.

- Produkty marek własnych będą rosły wraz ze wzrostem sieci handlowych - uważa Kaptur.

W Polsce działa aktualnie ponad 3 tys. doskontów, a już za dwa lata może być ich kolejny tysiąc więcej. Sama Biedronka posiada 2170 sklepów w ponad 800 miejscowościach. Jak szacują eksperci z Market Side, docelowo na polskim rynku jest miejsce aż na 5 tys. sklepów dyskontowych.

Analityk zwraca także uwagę na to, że firmy z branży rybnej na razie mają w planach rozwijanie się przede wszystkim na rynku krajowym. - Eksport póki co jest dla nich raczej drugorzędny. Może się to jednak wkrótce zmienić, dla przykładu Graal zaczął się poważnie rozwijać na rynku rosyjskim - zauważa analityk DM Millennium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH