Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frosta planuje zmianę opakowań

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 03-09-2013, 12:42
Frosta planuje zmianę opakowań
Paweł Wojciechowski, dyrektor sprzedaży PL i CEE Frosta

W grudniu 2014 roku w życie wchodzi nowe rozporządzenie 1169/2011 o znakowaniu żywności. - Marka FRoSTA zawsze stara się dokładać wszelkich starań by informacje na naszych opakowaniach były jasne i zrozumiałe już teraz planujemy zmianę naszych opakowań pod kątem nowych rozporządzeń - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Wojciechowski, dyrektor sprzedaży PL i CEE Frosta.

Podkreśla, że w firmie już trwają szkolenia pracowników w tym zakresie, by w trakcie procesu zmiany unikać jakichkolwiek wątpliwości.- Do wszelkich zmian, jakie narzuca nowe rozporządzenie, podchodzimy z dużą dozą cierpliwości i zrozumienia. Uważamy, że każda zmiana, która ma na celu dostarczenie większej ilości precyzyjnych informacji konsumentom jest zmianą na lepsze. FRoSTA nigdy nie ukrywała niczego na opakowaniach swoich produktów, nasze listy składników są przejrzyste i duże, zatem dostosowanie się więc do nowych zasad jest kolejny krokiem w tym kierunku - podkreśla dyrektor Wojciechowski.

Równocześnie dodaje, że czas przeznaczony przez ustawodawcę to czas wystarczający na przygotowanie się do nadchodzących zmian. - Najwięcej czasu zajmuje głęboka analiza nowych zasad znakowania produktów i adaptacja ich do produktów, jakie w swojej ofercie posiada marka FRoSTA. Kolejny etap związany z wdrożeniem zmian jest już działaniem wymagającym jedynie systematyczności - mówi Paweł Wojciechowski.

Uważa równocześnie, że wszystkie zmiany związane z deklaracjami na opakowaniu są z punktu widzenia przetwórców żywności bardzo istotne. - Koszty zmiany wszystkich opakowań to stosunkowo duże obciążenie, dodatkowo doliczyć do tego należy pracę nad zmianami. Na szczęście zasady znakowania obowiązujące od grudnia 2014 zostały ogłoszone na tyle wcześnie, że przygotowanie nowych opakowań zostanie rozłożone w czasie - mówi.

We FRoŚCIE proces zmiany opakowania warunkują odpowiednie procedury nadzorowane przez managerów produktu. Odpowiednie dokumenty weryfikowane są przez działy rozwoju i nowych technologii, jakości i marketingu. Po akceptacji wszystkich treści projekt trafia w ręce grafików, a następnie do drukarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH