Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frosta podsumowuje rok 2017: Inwestycje, nowe produkty, marketing

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-12-2017, 11:50
Frosta podsumowuje rok 2017: Inwestycje, nowe produkty, marketing
Paweł Wojciechowski, Członek zarządu i Dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną, fot. Frosta

- Rok 2017 upłynął pod znakiem ogromnego przedsięwzięcia, jakim było zakończenie rozbudowy zakładu produkcyjnego Frosty w Bydgoszczy. Dzięki 65 mln złotych poświęconych na tę inwestycję, Frosta zyskała nową halę produkcyjną, a w niej unikatową na skalę światową linię produkcyjną - mówi w rozmowie Paweł Wojciechowski, członek zarządu i dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

W ocenie Pawła Wojciechowskiego, rok 2017 upłynął pod znakiem ogromnego przedsięwzięcia, jakim było zakończenie rozbudowy zakładu produkcyjnego Frosty w Bydgoszczy.

- Dzięki 65 mln złotych poświęconych na tę inwestycję, Frosta zyskała nową halę produkcyjną, a w niej unikatową na skalę światową linię produkcyjną. Zwiększyliśmy powierzchnię magazynową, poszerzony został też obszar parkingów - dodaje.

To jednak nie wszystko. W 2017 roku Frosta prowadziła także szeroko zakrojone działania marketingowe.

- Szczególnie dumni jesteśmy ze startu kampanii „Mówimy jak jest”. To rezultat wieloletnich działań firmy, których efektami możemy się teraz podzielić z konsumentami i bez wahania powiedzieć, że Frosta nie stosuje w swoich produktach żadnych dodatków do żywności i nie wybiera drogi na skróty, stawiając na jakość, autentyczność i przejrzystość - mówi Wojciechowski.

Dyrektor Frosty przypomina, że 2017 rok upłynął we Froście także pod znakiem rozszerzania portfolio produktowego.

- W 2017 roku niezmiennie postawiliśmy na produkty rybne. Otrzymały one nasze wsparcie w  najnowszej kampanii reklamowej. Na szczególną uwagę zasługują z pewnością pozycje wegańskie, które spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem wśród konsumentów, a wśród nich: Chili con quinoa bądź warzywne serduszka: Groszkowe Love oraz Marchewkowe Love – produkty, które dołączyły do oferty z samym końcem roku - dodaje.

Co dalej? 

- Przed nami nowe projekty. Największy z nich to uruchomienie w Bydgoszczy centrum usług wspólnych (shared service center), w którym realizowane będą usługi finansowe oraz IT dla całej grupy Frosta AG. Choć obecnie inwestycja znajduje się jeszcze na etapie planów, w latach 2018-19 przyjmie realną postać - podsumowuje Wojciechowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH