Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frosta: Politykę zostawiamy politykom. Skupiamy się na biznesie

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 28-12-2017, 19:41
Frosta: Politykę zostawiamy politykom. Skupiamy się na biznesie
Paweł Wojciechowski, Członek zarządu i Dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną, fot. Frosta

- Optymizm przewija się przez naszą firmę. Inwestycje, które realizujemy w Polsce pokazują, że nie są to puste słowa. Politykę zostawiamy politykom i skupiamy się na biznesie. Byłoby najlepiej gdyby politycy nie przeszkadzali biznesowi, a ten sobie naprawdę dobrze poradzi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, członek zarządu i dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

Paweł Wojciechowski przyznaje, że Frosta AG obserwuje zmiany zachodzące na rynku jako potencjalny inwestor.

- W I półroczu 2017 roku Frosta dokonała akwizycji na rynku włoskim. Zarząd podjął decyzję o zakupie od Nestle „Valle degli Orti”, bardzo silnego brandu warzywnego. To dowód na to, że rozglądamy się jako potencjalny inwestor i nie wykluczamy takich działań, aczkolwiek obecnie stawiamy na wykorzystanie naszych aktualnych mocy produkcyjnych i wzmacniania naszej pozycji na istniejących rynkach - dodaje.

Dyrektor Frosty przyznał też, że ważne miejsce w strategii firmy zajmuje rynek HoReCa.

- HoReCa to bardzo ciekawy rynek. Nasz tryb życia zmienia się. Coraz częściej korzystamy z możliwości konsumpcji na zewnątrz: w barach i restauracjach. To powoduje, że rynek gastronomii bardzo mocno się rozwija i to nie tylko w Polsce, ale też w Niemczech. Cały foodservice rośnie, a my staramy się sprostać tym wyzwaniom. Współpracujemy na tym rynku z wieloma partnerami na rynku polskim i europejskim, zarówno jeśli chodzi o produkty rybne, jak i mieszanki warzywne oraz dania gotowe. W kanale foodservice bardzo dobrze rozwija się także współpraca z naszymi partnerami dystrybucyjnymi, którzy zauważają na lokalnych rynkach rosnące potrzeby odbiorców z tego segmentu we wszystkich naszych kategoriach produktowych - mówi.

Kluczowym kanałem dystrybucji dla marki pozostaje jednak kanał nowoczesny.

- Nikogo nie obrażę, gdy powiem, że z marką Frosta jesteśmy obecni praktycznie we wszystkich sieciach handlowych w Polsce, zarówno międzynarodowych, jak i tych z kapitałem polskim. Mamy swoje siły sprzedaży, pracujemy stabilnie i chwalimy sobie współpracę z wieloma naszymi partnerami - mówi Wojciechowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze