Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frosta: Politykę zostawiamy politykom. Skupiamy się na biznesie

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 28-12-2017, 19:41
Frosta: Politykę zostawiamy politykom. Skupiamy się na biznesie
Paweł Wojciechowski, Członek zarządu i Dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną, fot. Frosta

- Optymizm przewija się przez naszą firmę. Inwestycje, które realizujemy w Polsce pokazują, że nie są to puste słowa. Politykę zostawiamy politykom i skupiamy się na biznesie. Byłoby najlepiej gdyby politycy nie przeszkadzali biznesowi, a ten sobie naprawdę dobrze poradzi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, członek zarządu i dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

Paweł Wojciechowski przyznaje, że Frosta AG obserwuje zmiany zachodzące na rynku jako potencjalny inwestor.

- W I półroczu 2017 roku Frosta dokonała akwizycji na rynku włoskim. Zarząd podjął decyzję o zakupie od Nestle „Valle degli Orti”, bardzo silnego brandu warzywnego. To dowód na to, że rozglądamy się jako potencjalny inwestor i nie wykluczamy takich działań, aczkolwiek obecnie stawiamy na wykorzystanie naszych aktualnych mocy produkcyjnych i wzmacniania naszej pozycji na istniejących rynkach - dodaje.

Dyrektor Frosty przyznał też, że ważne miejsce w strategii firmy zajmuje rynek HoReCa.

- HoReCa to bardzo ciekawy rynek. Nasz tryb życia zmienia się. Coraz częściej korzystamy z możliwości konsumpcji na zewnątrz: w barach i restauracjach. To powoduje, że rynek gastronomii bardzo mocno się rozwija i to nie tylko w Polsce, ale też w Niemczech. Cały foodservice rośnie, a my staramy się sprostać tym wyzwaniom. Współpracujemy na tym rynku z wieloma partnerami na rynku polskim i europejskim, zarówno jeśli chodzi o produkty rybne, jak i mieszanki warzywne oraz dania gotowe. W kanale foodservice bardzo dobrze rozwija się także współpraca z naszymi partnerami dystrybucyjnymi, którzy zauważają na lokalnych rynkach rosnące potrzeby odbiorców z tego segmentu we wszystkich naszych kategoriach produktowych - mówi.

Kluczowym kanałem dystrybucji dla marki pozostaje jednak kanał nowoczesny.

- Nikogo nie obrażę, gdy powiem, że z marką Frosta jesteśmy obecni praktycznie we wszystkich sieciach handlowych w Polsce, zarówno międzynarodowych, jak i tych z kapitałem polskim. Mamy swoje siły sprzedaży, pracujemy stabilnie i chwalimy sobie współpracę z wieloma naszymi partnerami - mówi Wojciechowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.