Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frosta zwiększyła zysk netto o ponad 40 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 08-04-2015, 10:56
Frosta zwiększyła zysk netto o ponad 40 proc.
Fot. Frosta

Frosta, niemiecki producent mrożonek, produktów rybnych i dań gotowych, zanotowała w 2014 r. wzrost zysku netto o 41 proc. do poziomu 17 mln euro. Skonsolidowane przychody firmy w trakcie dwunastu miesięcy ubiegłego roku wyniosły 408 mln euro, co oznacza wzrost o 5 proc. w porównaniu z rokiem 2013.

W rodzimych Niemczech Frosta zanotowała w 2014 r. wzrost sprzedaży produktów pod własnym brandem o 15 proc. Przypomnijmy, w ubiegłym roku firma przywróciła do swojego portfolio w tym kraju ryby w opakowaniach pod marką Frosta, co z pewnością wpłynęło na ostateczne wyniki.

Sprzedaż Frosty na innych rynkach niż niemiecki wyniosła w ubiegłym roku 177 mln euro wobec 162 mln euro w 2013 r. Oznacza to, że ponad 40 proc. przychodów Frosty generowane jest poza Niemcami.

Frosta przy okazji prezentacji swoich wyników za 2014 r. oświadczyła, że nie zamierza publikować prognoz wyników na 2015 r. ze względu na duże wahania kursów walut.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dsavbb 09-04-2015, 12:56:
klient kupuje co dobre i tanie. Nie ważne skąd. Co to za komentarz?? Ile "mądrości życiowych"
  • Swiadomy konsument 08-04-2015, 17:48:
No tak NIEMIEC musi zarabiać na POLACZKACH tak jak Lisner. Społeczeństwo jest otumanione reklamami zamiast wspierać POLSKICH producentów którzy robią fantastyczne produkty rybne. Płać i płacz POLACZKU daj NIEMCOM żyć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niedługo na swojej emeryturce będziesz dziadował a w/w społeczność będzie się pasła bo POLACZEK KUPI NIEMIECKI PRODUKT

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.