Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Graal rozwija ofertę produktową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2015, 14:53
Graal rozwija ofertę produktową
Bogusław Kowalski, prezes Grupy Kapitałowej Graal. Fot. Pawel Pawlowski/zelaznastudio.pl

Grupa Kapitałowa Graal stawia na inwestycje. Firma stale inwestuje w bezpieczeństwo oraz powtarzalność produkty. Rozwija także ofertę asortymentową. Jak zapowiada Bogusław Kowalski, prezes Graala, w najbliższych miesiącach na rynku pojawią się kolejne nowości.

- Słuszną okazała się strategia, którą przyjęliśmy i konsekwentnie realizujemy. Cały czas inwestujemy w kilka obszarów: bezpieczeństwo, jakość i powtarzalność produktów oraz innowacyjność. Każdego roku w całej grupie inwestujemy w te obszary od kilkunastu do ponad 20 milionów złotych. Zakładamy zachowanie tego poziomu inwestycji – przyznaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Kowalski, prezes Grupy Kapitałowej Graal.

Dla firmy ważny jest stały rozwój oferty asortymentowej. Graal posiada własne dobrze wyposażone laboratorium, które zatrudnia specjalistów potrafiących tworzyć nowe produkty.

- Opracowując innowacje asortymentowe trzeba spełniać warunki technologiczne, które są opisane w specyfikacji produktu, ale także właściwości organoleptyczne, czyli potocznie mówiąc - smakowe. Na pewno dalej będziemy rozwijać naszą ofertę. Nie jest to kwestia jednego produktu, ale tak jak chociażby w przypadku naszej nowości Salatino - całej grupy produktów w konserwach rybnych – mówi prezes Kowalski.

Jak dodaje powstanie gamy produktów Salatino jest odpowiedzią na zmieniający się rynek. Graal chce kreować tendencje oraz wychodzić naprzeciw oczekiwaniom przede wszystkim młodszej części społeczeństwa.

- Młodzi ludzie są w permanentnym biegu. Nie mają zbyt dużo czasu, aby przygotować sobie posiłek, a jednocześnie chcą jeść zdrową żywność. Linia Salatino jest stworzona właśnie z myślą o nich. Każdy może otworzyć puszkę i nie tylko zaspokoić swoje zapotrzebowanie energetyczne, ale także spróbować czegoś nowego, smacznego. Stąd zaoferowaliśmy intrygujące połączenia smakowe, które powinny przypaść do gustu konsumentom – przyznaje.

Graal ciągle szuka innowacji produktowych i zastanawia się nad rozszerzeniem swojej oferty. Bogusław Kowalski zauważa, że grupa ciągle szuka nisz, na których może zaistnieć ze swoimi produktami. Tak było w przypadku produktów adresowanych do dzieci.

- Produkty zostały tak stworzone, aby sprostać oczekiwaniom i gustom smakowym najmłodszych, a przy tym zachować walory zdrowotne ryb. Tym bardziej, że wiemy jak ważnym składnikiem menu, szczególnie dla dzieci, jest ryba. Musimy nauczyć nasze dzieci jeść ryby, ale aby to zrobić, musimy zaoferować im coś, co mocno przypadnie im do gustu, o co będą prosić swoich rodziców – tłumaczy prezes Graala. Dodaje przy tym, że w najbliższym czasie firma zamierza wprowadzić na rynek kolejne innowacyjne produkty. Tym razem w segmencie ryb wędzonych.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Techn. Przetw. Rybnego 12-12-2015, 11:27:
No i bardzo prosze !!!
Nareszcie widze sluszna decyzje, droge postepowania i rezultaty.
O takie wlasnie reakcje producenta ktory wnikliwie sledzi potrzeby rynku i wychodzi im na przeciw, chodzi.
Po raz pierwszy moge „pochwalic” tu prezesa ktory w sposob rozssadny ocenil i zareagowal.
Osobiscie to czego mi brakuje na rynku to produktow z kuchni tzw. Regionalnej.
GRALL jest firma lezaca na Kaszubach.
Wiadomo Kaszubi, ryba itd.
Jest duzo dan rybnych typowo kaszubskich ktore mozna by chaba przy troche wysilku technologow adaptowac do produktow typu „ready to eat”.
Mysle, ze ta nowa linia a tym samym strategia byla by novum co wplynelo by bardzo dodatnio na emage Firmy a jednoczesnie miala by chyba powodzenie.
Mysle, ze przynajmniej warto bylo by sprobowac.
Zycze powodzenia.
A tak swoja droga otwarty jestem i moge swe dlugoletnie doswiadczenie jako technolog i znajomosc rynku oraz wielu firm w calej Europie zaoferowac prezesowi jako pomoc przy opracowywaniu/ rozwoju nowych, innovatywnych produktow.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.