Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konserw rybnych pod markami własnymi może być nawet dwa razy więcej

  • Autor: PJ, portalspożywczy.pl
  • Data: 08-07-2014, 10:41
Konserw rybnych pod markami własnymi może być nawet dwa razy więcej
Zdzisław Myszk, dyrektor ds. handlu i marketingu w Przetwórstwie Rybnym Łosoś Sp. z o.o.

- Udział w sprzedaży konserw rybnych pod markami własnymi jest aktualnie na poziomie według mojej oceny w połowie maksymalnego pułapu udziału rynkowego. Oznacza to, iż marki własne mają jeszcze bardzo duży potencjał wzrostowy. Taki wzrost udziału marek własnych wymaga ogromnej pracy, jeśli chce się obronić produkty brandowe, nie mówiąc już o ich rozwoju. Jest to jednak wykonalne - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Zdzisław Myszk, dyrektor ds. handlu i marketingu w Przetwórstwie Rybnym Łosoś.

Zdaniem przedstawiciela firmy, z roku na rok w Polsce rośnie liczba konsumentów świadomych, jakie korzyści dla ich zdrowia daje spożywanie ryb, co pozytywnie wpływa na rozwój branży. - Z drugiej strony należy pamiętać, iż nasz klient jest bardzo wrażliwy na cenę produktu, która przecież w ogromnej części zależy od cen surowca, a z nimi bywa różnie - tłumaczy Myszk. Jak dodaje, ograniczenia połowowe cały czas powodują duże fluktuacje cen surowca. Na stały wzrost cen zakupu ryb wpływa także nieustannie wzrastające na całym świecie spożycie ryb.

- Fluktuacje cen są niestety nieuniknione. Z tego względu nasza firma cały czas inwestuje w rozwój własnej infrastruktury, co pozwala nam utrzymywać zapasy surowca na takim poziomie, aby gwałtowne fluktuacje cen w pewnym zakresie móc skompensować. Pozwala nam to wypełniać kontrakty podpisane z naszymi odbiorcami w 100 proc. - zapewnia dyrektor ds. handlu i marketingu w spółce. Jak dodaje, bardzo liczy na to, że ożywienie gospodarcze w Polsce wpłynie pozytywnie na branżę przetwórstwa rybnego.

Przetwórstwo Rybne Łosoś powstało w 1954 roku. W latach 1954-1999 funkcjonowało jako spółdzielnia pracy pod nazwą Spółdzielnia Pracy Rybołówstwa Morskiego Łosoś. Fabryka zlokalizowana była w usteckim porcie. Od 1 stycznia 2000 roku działalność gospodarczą kontynuowała już spółka prawa handlowego, to jest Przetwórstwo Rybne Łosoś Sp. z o.o. Firma obecnie jest jednym z czołowych producentów konserw rybnych w Polsce. Dziennie produkuje ok. 300 tys. konserw rybnych m.in. ze śledzia, szprota i makreli. W portfolio spółki znajdują się takie marki, jak Łosoś, Posejdon XXL, Pirat, Skarby Sopotu, Jantar i Harpun.

Czytaj więcej:

Dyr. handlowy PR Łosoś: Będziemy liderem na polskim rynku konserw rybnych! 

Przetwórstwo Rybne Łosoś rozbudowuje zakład we Włynkówku 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH