Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lisner ruszył z kampanią Pastelli

  • Autor: pr
  • Data: 23-05-2013, 21:31

Rusza właśnie kampania Pastelli, która ma za zadanie wzmocnić i podkreślić pozycję Lisnera jako producenta wiodących past kanapkowych na rynku.

Agencja GPD Advertising wykreowała dla marki koncept „Czas na niezwykłą kanapkę" .

Kampania potrwa cztery miesiące i będzie prowadzona w TV, Internecie i prasie branżowej. Za produkcję filmową odpowiadała Papaya Films, natomiast za zakup mediów odpowiada Mecglobal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH