Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lisner wprowadza na rynek hummus. Nowość promuje Michel Moran

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / wirtualnemedia.pl
  • Data: 06-10-2016, 10:44
Lisner wprowadza na rynek hummus. Nowość promuje Michel Moran
for. matriały prasowe Lisner

Lisner wprowadza na rynek nowość - hummus z rybą – wędzonym pstrągiem i pomidorami. Produkt jest promowany w TV - w reklamach z udziałem Michela Morana.

Hummus Lisnera odpowiada na silnie dziś obecny wśród konsumentów trend na zdrowe przekąski oraz sięgania po produkty wegetariańskie.

Wariant naturalny, z suszonymi pomidorami, z chili, z dzikim czosnkiem oraz z wędzonym pstrągiem i pomidorami dostępny w gramaturze 80g. Cena rekomendowana: 2,49zł

Głównym bohaterem spotu telewizyjnego nowego produktu Lisnera jest głodny mężczyzna, który wieczorem bezskutecznie opiera się pokusie zjedzenia przekąski z lodówki - je hummus marki Lisner. Partnerka wytyka mu brak silnej woli, za to Michel Moran podkreśla, że to tylko hummus - lekka i smaczna przekąska.

Michel Moran, kucharz szerzej znany głównie z programu „Masterchef” w TVN, w reklamach marki Lisner występuje od dwóch lat. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mr Mozbi 29-11-2016, 21:31:
Niezły syf,nie da się tego jeść,na dodatek nawalone chemii-ohyda!!!
  • Kael 28-11-2016, 18:39:
Pierwszy i ostatni raz to kupuje. Humus Lisnera trafil u mnie do kosza
  • Gul 24-11-2016, 16:15:
Nawalone chemikali do bolu

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH