Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marki własne zagrażają produktom economy

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-02-2015, 13:37
Marki własne zagrażają produktom economy
Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną (fot. mat.pras.)

Marki własne są największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.

Sieci cały czas rozwijają segment marek własnych. Część producentów żywności widzi w tym szansę na współpracę i skokowe zwiększenie sprzedaży, inni podkreślają zagrożenie, jakie private labels stanowią dla rynku produktów brandowych. W ocenie Pawła Wojciechowskiego marki własne są największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki. - Dla produktów markowych stają się konkurencją, choć stosunkowo niska cena produktów marek prywatnych wiąże się z pewnymi różnicami w jakości oferowanych produktów, wciąż na korzyść produktów markowych - zaznacza dyrektor handlowy Frosty.

Równocześnie dyskonty zaczynają na stałe wprowadzać do swojej oferty produkty markowe znanych producentów, np. dania gotowe czy przetwory. - Na pewno możliwość wejścia ze stałą ofertą do sieci dyskontów to dla producenta świetna okazja do powiększenia sprzedaży - komentuje Wojciechowski. - Z drugiej strony dyskonty nie robią tego bezinteresownie. Wprowadzając produkty znanych marek do oferty poszerzają grono swoich klientów, zmieniają swój wizerunek - akcentuje ekspert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH